Ανταγωνιστή του YouTube λάνσαρε η Amazon

0
20

Μία online υπηρεσία που φιλοδοξεί να αποτελέσει «αντίπαλον δέος» στο YouTube λάνσαρε η Amazon: Το Amazon Video Direct θα επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάζουν βίντεο και να έχουν έσοδα υπό τη μορφή royalties, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς και ενοικίασης υλικού, καθώς και θέασής του χωρίς διαφημίσεις.

Σε πρώτη φάση, τα βίντεο θα είναι διαθέσιμα σε ΗΠΑ, Γερμανία, Αυστρία, Ιαπωνία και Μ. Βρετανία. Όπως σημειώνει το BBC, η εταιρεία έχει ήδη πρόσβαση σε τηλεοπτικές σειρές και ταινίες μέσω του Prime Video- που με τη σειρά του αποτελεί ανταγωνιστή του Netflix- ενώ επίσης κάνει streaming βίντεο από βιντεοπαιχνίδια από το Twitch.

«Υπάρχουν περισσότερες επιλογές διανομής από ποτέ άλλοτε, και με το Amazon Video Direct, για πρώτη φορά, υπάρχει επιλογή self-service για παρόχους βίντεο για να περάσουν το υλικό τους σε μία premium streaming συνδρομητική υπηρεσία» δήλωσε ο Τζιμ Φρίμαν, αντιπρόεδρος του Amazon Video.

Σύμφωνα με το Reuters, η Amazon θα αποδίδει στους δημιουργούς content τα μισά από τα έσοδα που θα αποκομίζονται από την πώληση ή την ενοικίαση βίντεο. Σημειώνεται πως το πρόγραμμα loyalty του Prime ήδη προσφέρει πρωτότυπο τηλεοπτικό υλικό και πρόσβαση σε προϊόντα όπως το Prime Music και το Prince Video, καθώς και παράδοση παραγγελιών μέσα σε μια ημέρα, για ετήσια συνδρομή 99 δολαρίων. Από πλευράς του, το YouTube προσφέρει μία δωρεάν, με διαφημίσεις υπηρεσία, που χρησιμοποιεί τεράστιο ποσοστό των χρηστών του Ίντερνετ, καθώς μια συνδρομητική επιλογή δέκα δολαρίων τον μήνα, το YouTube Red.

Διαβάστε επίσης:  Έρχεται να κοντράρει το νέο iPhone: Πότε κυκλοφορεί και ποια τα χαρακτηριστικά του Samsung Galaxy S8;

Λόγω της κυριαρχίας του YouTube, πολλοί εκφράζουν αμφιβολίες κατά πόσον η Amazon θα μπορέσει να το «χτυπήσει», ωστόσο αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι η Amazon έχει μια τεράστια βάση πελατών, την τεχνογνωσία και τους οικονομικούς πόρους για να αποτελέσει αξιόλογο ανταγωνιστή σε οποιονδήποτε τομέα επιλέξει να δραστηριοποιηθεί. Η εταιρεία πάντως δείχνει να επικεντρώνεται στον τομέα του βίντεο, με τον αναλυτή Κάρλος Κίρζνερ της Bernstein να εκτιμά πως θα δαπανήσει 2,9 δισ. δολάρια σε video content για το Amazon Prime φέτος.