Μία σύγχρονη και λειτουργική εφαρμογή διαδικτύου που δίνει τη δυνατότητα στους κατοίκους να συμμετέχουν ενεργά στη βελτίωση της γειτονιάς τους, υιοθέτησε ο Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης.
Πρόκειται για την εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου», η οποία επιτρέπει στους πολίτες να επικοινωνούν διαδικτυακά, αλλά και μέσω smartphone, με το δήμο, και να αναφέρουν καθημερινά προβλήματα της πόλης τους, π.χ. σπασμένους κάδους απορριμμάτων, καμένες λάμπες ηλεκτροφωτισμού, επικίνδυνα δέντρα, αδέσποτα ζώα ή εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα.
Έτσι οι υπηρεσίες του Δήμου καταφέρνουν να έχουν μια άμεση, επικαιροποιημένη και ακριβέστερη εικόνα των προβλημάτων, ενώ και οι δημότες που συμμετέχουν και βλέπουν να διορθώνονται τα θέματα που θέτουν, γίνονται πιο ενεργά μέλη της τοπικής κοινότητας και η αντιμετώπιση των προβλημάτων μετατρέπεται σε μια συλλογική προσπάθεια.
Η δημοσιοποίηση των αιτημάτων δίνει το δικαίωμα και σε άλλους πολίτες να ψηφίζουν αυτά που θεωρούν σημαντικά και να προσθέτουν τα δικά τους σχόλια και ιδέες.
Η διαδικτυακή διεύθυνση της εφαρμογής είναι imc.elliniko-argyroupoli.gr . Παράλληλα, είναι διαθέσιμη σε κινητά τηλέφωνα Android και iPhone με την ονομασία IMCityEllArg.
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής;
Οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα ακριβούς προσδιορισμού της θέσης του προβλήματος πάνω σε διαδραστικό χάρτη (συντεταγμένες GPS), και ακριβούς προσδιορισμού του προβλήματος, με τη δυνατότητα επισύναψης φωτοφραφίας.
Τα αιτήματα τους παρουσιάζονται σε χάρτη της περιοχής. Κάθε κατηγορία αιτήματος αντιστοιχεί σε ένα διαφορετικό εικονίδιο. Παρουσιάζονται οι σημαντικότερες πληροφορίες για κάθε αίτημα.
Κάθε καταχώρηση παρουσιάζεται αναλυτικά, σε ξεχωριστή σελίδα, όπου εμφανίζονται: η κατηγορία, η διεύθυνση, η ημερομηνία, η φωτογραφία, η περιγραφή, τα σχόλια των χρηστών, η θέση στο χάρτη και ο αριθμός των θετικών ψήφων που έλαβε. Στη σελίδα αυτή οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν επίσης να σχολιάσουν, να δώσουν θετική ψήφο και να εκτυπώσουν την καταχώρηση.
Παρακολούθηση της κατάστασης: Αρχικά κάθε καταχώρηση βρίσκεται στην κατάσταση «Υποβλήθηκε». Μόλις ο Δήμος λάβει γνώση και το αίτημα προωθηθεί στην αρμόδια υπηρεσία η κατάσταση αλλάζει σε «Σε εξέλιξη». Τέλος, μόλις το πρόβλημα αντιμετωπιστεί η κατάσταση γίνεται «Διεκπεραιώθηκε», εκτός εάν υπάρχει σχόλιο από την υπηρεσία που δηλώνει κάποιο σοβαρό κώλυμα.