BMW Group: Νέα στρατηγική με αύξηση κερδών έως το 2020

72

Νέες υψηλές προσδοκίες θέτει το BMW Group για τις πωλήσεις αυτοκινήτων, το τζίρο και τα κέρδη, το 2016, με στόχο να γράψει 7ο συνεχές ετήσιο ρεκόρ επιτυχούς πορείας. Όπως ανακοίνωσε ο Πρόεδρος του ΔΣ του Ομίλου, Χάραλντ Κρούγκερ, κατά την επίσημη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων, στους εκπροσώπους του Τύπου και των διεθνών ΜΜΕ, στο Welt του Μονάχου, η εταιρία εκτιμά πως θα διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία, σε παγκόσμιο επίπεδο ως premium κατασκευαστής. Ο ίδιος τόνισε, με νόημα, τη σημασία της διαφάνειας στο εν γένει επιχειρηματικό τοπίο του κλάδου, στέλνοντας σαφή «μηνύματα» στον ανταγωνισμό…

Ειδικότερα, ο «πήχης» των κερδών ΕΒΙΤ τίθεται, φέτος, ανάμεσα στο +8 με +10%. Όσον αφορά τις πωλήσεις, η αύξηση αναμένεται μικρή, ομοίως και ο κύκλος εργασιών. Το Group δίνει έμφαση στην καλή πορεία της νέας σειράς 7, που αποτελεί τη ναυαρχίδα, καθώς και της νέας Χ1, όπως και του MINI Clubman, που, έκαναν την εμφάνισή τους, στις αγορές, τους τελευταίους μήνες. Από κοντά, αναμένεται να συνεχισθεί η αυξητική τάση στις πωλήσεις μοτοσυκλετών με τα μοντέλα R Nine T Scrambler G 310 R. O Τομέας Χρηματοδοτικών Υπηρεσιών, επίσης, υπολογίζεται ότι θα είναι και πάλι επωφελής, παρά τις διεθνείς δύσκολες οικονομικές συνθήκες. Η απόδοση ιδίων κεφαλαίων θα είναι της τάξης του 18% (20,2% το 2015).

Διαβάστε επίσης:  Νέες κατηγορίες σεξουαλικής επίθεσης κατά του Ντάστιν Χόφμαν

Το περασμένο έτος, το BMW Group κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 6,1%, στα 2,25 εκ. αυτοκίνητα, περίπου. Ο τζίρος ανήλθε κατά 14,5%, στα 92,17 δις ευρώ, τα κέρδη ΕΒΙΤ αυξήθηκαν κατά 5,2%, στα 9,6 δις, τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 5,9%, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα 9 δις, ενώ, τα καθαρά κέρδη ξεπέρασαν επίσης για πρώτη φορά τα 6 δις, γράφοντας αύξηση 10%.

Συμπληρώνοντας 100 χρόνια ιστορίας, ο Όμιλος BMW προβάλει τη νέα στρατηγική του, με τον τίτλο NUMBER ONE>ΝΕΧΤ, συνδυάζοντας πολυτελή προϊόντα και υπηρεσίες για την προσωπική μετακίνηση, πάνω σε νέα βάση και τεχνολογίες του μέλλοντος (αυτόνομη οδήγηση, ψηφιακές υπηρεσίες που διευκολύνουν οδηγό και επιβάτες κλπ). Η κερδοφορία, βεβαίως, παραμένει βασικός στόχος κάθε δραστηριότητας στην προοπτική του 2020.​