EMCI; Μαργαρίτα & Κωνσταντίνος Πριφτάκης – Η ποιότητα, το στυλ και η ιδιαιτερότητα κάνουν έναν δημιουργό να επιβιώσει

12
EMCI, Πριφτάκη, ποιότητα, ελληνικό brand,

Ένα ελληνικό brand που ιδρύθηκε το 2017 από τη σχεδιάστρια Μαργαρίτα Πριφτάκη και τον Κωνσταντίνο Πριφτάκη μπαίνει δυναμικά στην αγορά της Ελλάδας.

Πολλά είναι αυτά που θα αναρωτηθεί ο καθένας από εμάς. Είναι καιρός, με την κρίση, για τέτοια ανοίγματα; Είναι δυνατόν ένα ελληνικό brand να ανταγωνιστεί τα μεγάλα ονόματα της εγχώριας και ξένης αγοράς; Τόσο η Μαργαρίτα όσο και ο Κωνσταντίνος επιμένουν ότι εάν «επενδύσεις χρήματα, ώρες εργασίας και κυρίως φαντασία» είναι «τα όπλα για να επιβιώσεις».

Επίσης σημειώνουν ότι «η ποιότητα, το στυλ και η ιδιαιτερότητα είναι αυτά που θα κάνουν έναν δημιουργό, ακόμη και πρωτοεμφανιζόμενο, όχι μόνο να επιβιώσει αλλά και να ξεχωρίσει».

EMCI, Πριφτάκη, ποιότητα, ελληνικό brand,

Διαβάστε όλη την συνέντευξη από τους δύο νέους δημιουργούς:

Πως είναι να επιβιώνεις στο χώρο της μόδας δίπλα στα μεγάλα ονόματα της εγχώριας και της ξένης αγοράς;

Η μόδα είναι μια έννοια οικονομική και λιγότερο αισθητική. Το στυλ αντίθετα, για εμάς, είναι ζητούμενο και ένα πεδίο που αξίζει να καταθέσεις ψυχή, άποψη, παιδεία και να επενδύσεις χρήματα, ώρες εργασίας και κυρίως φαντασία. Αυτό είναι και τα όπλα για να επιβιώσεις σε αυτόν τον τόσο ανταγωνιστικό χώρο που παράλληλα είναι και απόλυτα δημιουργικός και ελκυστικός.

Στα χρόνια της κρίσης πως τελικώς κατορθώνει μια μικρή μονάδα να επιβιώνει;

Η συνταγή είναι μια: πολλή δουλειά , πολλή δουλειά, πολλή δουλειά. Όταν όμως περισσεύει η αγάπη για αυτό που κάνεις τότε όλα γίνονται. Ο ανταγωνισμός στο χώρο μπορεί να είναι μεγάλος όμως, είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι, ότι η ποιότητα ,το στυλ και η ιδιαιτερότητα είναι αυτά που θα κάνουν έναν δημιουργό, ακόμη και πρωτοεμφανιζόμενο ,όχι μόνο να
επιβιώσει αλλά και να ξεχωρίσει. Εμείς ήρθαμε για να μείνουμε….

Έμαθε η Ελληνίδα να ντύνεται, με όλα τα χρήματα που πέρασαν από τα χέρια της τα χρόνια της αφθονίας;

Έμαθε να ντύνεται και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι έχει αποκτήσει και καλά και διαχρονικά κομμάτια κυρίως όμως έχει αποκτήσει προσωπικό στυλ. Δεν ντύνεται με τις επιταγές της …βιτρίνας. Τολμάει και συνδυάζει. Άλλωστε οι καιροί έχουν αλλάξει, ένα πιο απλό στυλ έχει επικρατήσει και είναι εμφανής η προτίμηση σε διαχρονικές λύσεις.

Ποια αγορά διαμορφώνει τη μόδα κάθε χρόνο;

Η αγορά στα χρόνια μας έχει αλλάξει. Το καινούργιο και το φρέσκο έρχεται πια και από τα sosial media. Οι μεγάλοι μετρ είναι πάντα εκεί. Πάντα παρόντες και διαχρονικοί άλλα τα νέα παιδιά ψάχνουν πολύ το διαδίκτυο. Και εννοείται ότι βρίσκουν νέους σχεδιαστές και προτάσεις.

Ποια είναι τα σχέδια της EMCI για την καινούργια χρονιά;

Να καταφέρουμε για άλλη φορά να κάνουμε το ποιοτικό ρούχο προσιτό για κάθε βαλάντιο. Να επιμείνουμε …Ελληνικά. Αλλά και γιατί όχι ….να περάσουμε τα σύνορα της χώρας, με πρώτη στάση την αγορά της Κύπρου .

EMCI, ελληνικό, brand, μόδα,

EMCI, ελληνικό, brand, μόδα,

EMCI, ελληνικό, brand, μόδα,

EMCI, ελληνικό, brand, μόδα,