Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024
20.4 C
Athens

EMCI; Μαργαρίτα & Κωνσταντίνος Πριφτάκης – Η ποιότητα, το στυλ και η ιδιαιτερότητα κάνουν έναν δημιουργό να επιβιώσει

Ένα ελληνικό brand που ιδρύθηκε το 2017 από τη σχεδιάστρια Μαργαρίτα Πριφτάκη και τον Κωνσταντίνο Πριφτάκη μπαίνει δυναμικά στην αγορά της Ελλάδας.

Πολλά είναι αυτά που θα αναρωτηθεί ο καθένας από εμάς. Είναι καιρός, με την κρίση, για τέτοια ανοίγματα; Είναι δυνατόν ένα ελληνικό brand να ανταγωνιστεί τα μεγάλα ονόματα της εγχώριας και ξένης αγοράς; Τόσο η Μαργαρίτα όσο και ο Κωνσταντίνος επιμένουν ότι εάν “επενδύσεις χρήματα, ώρες εργασίας και κυρίως φαντασία” είναι “τα όπλα για να επιβιώσεις”.

Επίσης σημειώνουν ότι “η ποιότητα, το στυλ και η ιδιαιτερότητα είναι αυτά που θα κάνουν έναν δημιουργό, ακόμη και πρωτοεμφανιζόμενο, όχι μόνο να επιβιώσει αλλά και να ξεχωρίσει”.

EMCI, Πριφτάκη, ποιότητα, ελληνικό brand,

Διαβάστε όλη την συνέντευξη από τους δύο νέους δημιουργούς:

Πως είναι να επιβιώνεις στο χώρο της μόδας δίπλα στα μεγάλα ονόματα της εγχώριας και της ξένης αγοράς;

Η μόδα είναι μια έννοια οικονομική και λιγότερο αισθητική. Το στυλ αντίθετα, για εμάς, είναι ζητούμενο και ένα πεδίο που αξίζει να καταθέσεις ψυχή, άποψη, παιδεία και να επενδύσεις χρήματα, ώρες εργασίας και κυρίως φαντασία. Αυτό είναι και τα όπλα για να επιβιώσεις σε αυτόν τον τόσο ανταγωνιστικό χώρο που παράλληλα είναι και απόλυτα δημιουργικός και ελκυστικός.

Στα χρόνια της κρίσης πως τελικώς κατορθώνει μια μικρή μονάδα να επιβιώνει;

Η συνταγή είναι μια: πολλή δουλειά , πολλή δουλειά, πολλή δουλειά. Όταν όμως περισσεύει η αγάπη για αυτό που κάνεις τότε όλα γίνονται. Ο ανταγωνισμός στο χώρο μπορεί να είναι μεγάλος όμως, είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι, ότι η ποιότητα ,το στυλ και η ιδιαιτερότητα είναι αυτά που θα κάνουν έναν δημιουργό, ακόμη και πρωτοεμφανιζόμενο ,όχι μόνο να
επιβιώσει αλλά και να ξεχωρίσει. Εμείς ήρθαμε για να μείνουμε….

Έμαθε η Ελληνίδα να ντύνεται, με όλα τα χρήματα που πέρασαν από τα χέρια της τα χρόνια της αφθονίας;

Έμαθε να ντύνεται και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι έχει αποκτήσει και καλά και διαχρονικά κομμάτια κυρίως όμως έχει αποκτήσει προσωπικό στυλ. Δεν ντύνεται με τις επιταγές της …βιτρίνας. Τολμάει και συνδυάζει. Άλλωστε οι καιροί έχουν αλλάξει, ένα πιο απλό στυλ έχει επικρατήσει και είναι εμφανής η προτίμηση σε διαχρονικές λύσεις.

Ποια αγορά διαμορφώνει τη μόδα κάθε χρόνο;

Η αγορά στα χρόνια μας έχει αλλάξει. Το καινούργιο και το φρέσκο έρχεται πια και από τα sosial media. Οι μεγάλοι μετρ είναι πάντα εκεί. Πάντα παρόντες και διαχρονικοί άλλα τα νέα παιδιά ψάχνουν πολύ το διαδίκτυο. Και εννοείται ότι βρίσκουν νέους σχεδιαστές και προτάσεις.

Ποια είναι τα σχέδια της EMCI για την καινούργια χρονιά;

Να καταφέρουμε για άλλη φορά να κάνουμε το ποιοτικό ρούχο προσιτό για κάθε βαλάντιο. Να επιμείνουμε …Ελληνικά. Αλλά και γιατί όχι ….να περάσουμε τα σύνορα της χώρας, με πρώτη στάση την αγορά της Κύπρου .

EMCI, ελληνικό, brand, μόδα,

EMCI, ελληνικό, brand, μόδα,

EMCI, ελληνικό, brand, μόδα,

EMCI, ελληνικό, brand, μόδα,

Τα πιο πρόσφατα στη κατηγορία

ΚΑΛΑΙ, ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

Βιομήχανοι: «Φέρτε πρόσφυγες, φέρτε μετανάστες για τις κενές θέσεις»

«Ψηφιακή πλατφόρμα για προσέλκυση εργαζομένων από τρίτες χώρες, προκειμένου να καλυφθούν κενά στην ελληνική βιομηχανία σχεδιάζει ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ) σε συνεργασία με...

Σούπερ μάρκετ: Κάνουν χρυσές δουλειές – Αυξήθηκε ο τζίρος τους κατά 9,5% το 2023

Την αύξηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ έφερε ο πληθωρισμός το 11μηνο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2023, την ώρα που οι καταναλωτές κάνουν φθηνότερες επιλογές...

Είκοσι βιομηχανικά πάρκα εντάσσονται στην χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης – Ποιες περιοχές αφορά

Είκοσι βιομηχανικά πάρκα σε όλη την Ελλάδα (υφιστάμενα και νέα), εντάσσονται στο πρόγραμμα χρηματοδότησης του Ταμείου Ανάκαμψης, όπως προβλέπει απόφαση που υπέγραψε η Υφυπουργός...

Θα είναι η Vodafone ο επόμενος στόχος της ΔΕΗ;

H εξαγορά της Κωτσόβολος από τη ΔΕΗ έχει νόημα μόνον αν η τελευταία μπει στη λιανική αγορά των τηλεπικοινωνιών. Η άποψη αυτή κυκλοφορεί τις...

H ΔΕΗ εξαγοράζει Κωτσόβολο

Την υπογραφή συμφωνίας με την Currys plc για την εξαγορά της Κωτσόβολος έναντι αντιτίμου που αντιστοιχεί σε αξία επιχείρησης 200 εκατ. ευρώ, χωρίς να...

Τι σημαίνει ο πόλεμος στο Ισραήλ για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Λίγα εικοσιτετράωρα από την εισβολή των δυνάμεων της Χαμάς στο Ισραήλ και με την αιματοχυσία να συνεχίζεται, ο αντίκτυπος σε οικονομικό και επιχειρηματικό επίπεδο...

Αλλάζει πρόσωπο η Ακτή Βάρκιζας – Πλάνο 15 εκατ. ευρώ από τον όμιλο Γιαννακόπουλου

Η Ακτή Βάρκιζας πρόκειται να υπεκμισθωθεί σε εταιρεία συμφερόντων του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, με το πλάνο να περιλαμβάνει επενδύσεις της τάξης των 15 εκατ. ευρώ. Με...

Βρείτε μας

7,826ΥποστηρικτέςΚάντε Like
133ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,245ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Λαϊκό Θέατρο Σκιών

Τα νέα και τα βίντεο του Καραγκιόζη

Διαβάστε Επίσης

Η ποιότητα του ανδρικού σπέρματος διαρκώς επιδεινώνεται

Το ανδρικό σπέρμα γίνεται όλο και χειρότερο, σύμφωνα με μία μελέτη παρακολούθησης δοτών σπέρματος...

ΕΥΔΑΠ: Άριστη η ποιότητα νερού στις πυρόπληκτες περιοχές

«Η ποιότητα του νερού με το οποίο προμηθεύει η ΕΥΔΑΠ το δημοτικό δίκτυο Ραφήνας-...

Παγκόσμια Ημέρα: Ιδιοπαθή Φλεγμονώδη Νοσήματα του Εντέρου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα ΙΦΝΕ (Ιδιοπαθή Φλεγμονώδη Νοσήματα του Εντέρου) στις 19 Μαΐου,...

Εγγυημένη ποιότητα

Εγγυημένη ποιότητα