Ο Λιούις Χάμιλτον είδε τον πρώτο του γρήγορο γύρο στο Q3 ν’ ακυρώνεται γιατί πάτησε και με τους 4 τροχούς εκτός πίστας στη στροφή 9, όμως κατάφερε ακόμα κι έτσι να πάρει την pole στη Μ. Βρετανία.
Δεύτερος ο Ρόσμπεργκ, τρίτος ο Φερστάπεν.
Έχει… αγριέψει- μετά, δηλαδή, την κάκιστη αρχή του στη σεζόν (στα πρώτα 4 grand prix), στα οποία έβλεπε τον teammate του να του κάνει παρατεταμένη πλάκα και να συλλέγει τη μία καρώ σημαία μετά την άλλη: ο Λιούις Χάμιλτον με αντεπίθεση διαρκείας έχει μειώσει τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Ρόσμπεργκ στους 11 βαθμούς και, πλέον, θα έχει ακόμα μία ευκαιρία αύριο να κάνει το λαιμό του Γερμανού να αισθανθεί την ανάσα του ακόμα περισσότερο.
Μετά το επεισοδιακό φινάλε στην Αυστρία, άπαντες περίμεναν τη νέα κόντρα ανάμεσα στους δύο πιλότους της- απλησίαστης, και πάλι- Μερσέντες και «ανταμείφθηκαν»: ο Χάμιλτον μπορεί να είχε πετύχει τον ταχύτερο γύρο στην πρώτη του έξοδο στο Q3, ωστόσο οι αγωνοδίκες τον ακύρωσαν, επειδή είχε πατήσει και με τους 4 τροχούς εκτός πίστας στην στροφή 9.
Έτσι, ο τελευταίος του χρονομετρημένος γύρος είχε τη μορφή “do or die” (που λένε και στο Σίλβερστοουν), όμως ο παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε και πάλι να πάρει την pole position στη Μ. Βρετανία, αφήνοντας δεύτερο τον Ρόσμπεργκ.
Τρίτος ήταν ο Μαξ Φερστάπεν, ακολουθούμενος από τους Ρικιάρντο, Ράικονεν, Φέτελ (άλλαξε για δεύτερο σερί αγώνα κιβώτιο και δέχθηκε νέα ποινή 5 θέσεων, επομένως αντί για 6ος θα εκκινήσει 11ος αύριο), Μπότας, Σάινθ, Χούλκενμπεργκ και Αλόνσο που συμπλήρωσαν τη δεκάδα.
Ο Χάμιλτον, λοιπόν, θα επιχειρήσει και αύριο να γίνει… Λιούις για τη νίκη, προκειμένου ν’ ανέβει για 4η φορά φέτος στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Το μέγα ερώτημα, φυσικά, είναι «τι γνώμη έχει γι’ αυτά ο Ρόσμπεργκ;».