Ποιες λέξεις να χρησιμοποιείς για να μειώσεις το άγχος σου

0
64
συνταγή, άγχος,

Εάν είσαι από τα άτομα που αγχώνονται υπερβολικά και τις περισσότερες φορές μάλιστα χωρίς λόγο, ήρθε η ώρα να εξετάσεις λίγο το πώς μιλάς. Γιατί οι λέξεις που χρησιμοποιείς στην καθημερινότητά σου μπορούν να σε κάνουν να αλλάξεις στάση και να αποτελέσουν εν τέλει το κλειδί για τη μείωση του άγχους.

Αν και σου είναι δύσκολο να πιστέψεις το ότι οι λέξεις που χρησιμοποιείς έχουν επίδραση στη συμπεριφορά, μια πρόσφατη έρευνα θα σε βοηθήσει να πειστείς.

Η έρευνα εξέτασε την επίδραση των λέξεων στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και την εγκεφαλική δραστηριότητα.

Συγκεκριμένα, οι ερευνητές μελέτησαν το πώς οι επιλογές των λέξεων μπορούν να προκαλέσουν ή να αναστείλουν την δραστηριότητα σε διαφορετικά μέρη του εγκεφάλου και πώς αυτή η νευρωνική δραστηριότητα εκφράζεται στην συμπεριφορά μας.

Αυτό που διαπιστώθηκε είναι πως, όταν για παράδειγμα τσακωνόμαστε με κάποιον, χρησιμοποιώντας βαρύ ή υβριστικό λεξιλόγιο, τότε αρχίζει σιγά σιγά να «κλείνει» η περιοχή του εγκεφάλου που σχετίζεται με τη λογική σκέψη. Έτσι, είναι απόλυτα φυσικό το να λέμε μετά ότι «χάσαμε την ψυχραιμία μας» και δεν μπορούσαμε να σκεφτούμε λογικά.

Διαβάστε επίσης:  Δωρεάν μαστογραφίες στον δήμο Αθηναίων - Πέμπτη 8 / Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου

Αντιθέτως, οι ερευνητές προτείνουν ότι όταν χρησιμοποιούμε θετικές λέξεις για να περιγράψουμε τους εαυτούς μας, τους γύρω και το περιβάλλον μας, τότε ο εγκέφαλος επανέρχεται στη φυσιολογική του δραστηριότητα και ο οργανισμός ηρεμεί.

Και όλα αυτά λόγω απλά της επιλογής των λέξεων! Τι πρέπει να κάνεις, λοιπόν; Να αντικαταστήσεις τις άσχημες λέξεις που χρησιμοποιείς καθημερινά με θετικότερες!