Τα επίσημα στοιχεία της Google αποκαλύπτουν.
Μέσα από το Consumer Barometer της Google μαθαίνουμε τις “ιντερνετικές” και καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων και πως πλοηγούνται στο διαδίκτυο. Σύμφωνα με τα επίσημα ακριβή στοιχεία της Google για το 2016, οι Έλληνες “σερφάρουν” στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας δύο συσκευές κατά μέσο όρο και χωρίς να αυξάνεται ο αριθμός των συνδεδεμένων συσκευών, βλέπουμε πως υπάρχει αύξηση στο πόσο συχνά μπαίνουν από αυτές.
Χαρακτηριστικά, οι Έλληνες καταναλωτές που χρησιμοποιούν μόνο μια οθόνη -όπου εκεί αναφέρεται σε PC, smartphone και tablet- έχει μειωθεί δραστικά στο 21% για το 2016. Από την άλλη, το ποσοστό όσων χρησιμοποιούν δύο οθόνες εκτοξεύθηκε στο 35% και αυτών που χρησιμοποιούν τρεις οθόνες στο 20%.
Τέλος, αυξήθηκε αρκετά και ο αριθμός όσων μπαίνουν καθημερινά στο internet πηγαίνοντας από το 53% του 2015 στο 60% για το 2016.