Πολύ περίεργες απόψεις περί εκσυγχρονισμού φαίνεται να απέκτησαν στη ΔΕΗ, αν κρίνει κανείς από το τι γίνεται στο κατάστημά της επί της οδού Υμηττού στο Παγκράτι. Όπου πληρωμές με ρευστό δεν γίνονται , παρά μόνο με κάρτες Εθνικής ή Πειραιώς.
Σε διαφορετική περίπτωση ο πελάτης, που επιθυμεί να εξοφλήσει το λογαριασμό του, θα πρέπει να πληρώσει μέσω τράπεζας και οι τράπεζες ως γνωστόν κρατούν προμήθεια.
Πέραν τούτου τα ταμεία καταργήθηκαν τελείως και ο πελάτης για να πληρώσει το λογαριασμό του θα πρέπει να πάρει έναν αριθμό προτεραιότητας και να περιμένει πολλές φορές αρκετή ώρα προκειμένου να εξυπηρετηθεί από κάποιο υπάλληλο.
Και αυτό γιατί στα ίδια γραφεία με τους ίδιους υπαλλήλους γίνονται όλα, αιτήσεις για σύνδεση διακανονισμοί και οτιδήποτε που μπορεί κάποιος να ζητήσει από την Δημόσια Επιχείρηση. Από εκεί δηλαδή που με το παλιό σύστημα η εξόφληση του λογαριασμού γίνονταν τάχιστα…
Αυτό πλέον όπως μάθαμε ισχύει σχεδόν σε όλα τα καταστήματα της ΔΕΗ στο Λεκανοπέδιο. Αν αυτό το πράγμα θεωρείται …εκσυγχρονισμός, εμείς σηκώνουμε τα χέρια ψηλά!
Χ.Κ.