Υπέρ της ενίσχυσης του ολοήμερου σχολείου τάχθηκε ο Πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης σε δήλωσή του μετά την επίσκεψη που πραγματοποίησε το πρωί της Τετάρτης στο 1ο ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Αργυρούπολης, απ’ όπου καταλόγισε στο Υπουργείο Παιδείας πρόθεση υποβάθμισης του ολοήμερου.
«Δυστυχώς, η υποβάθμιση του ολοήμερου σχολείου. έτσι όπως προωθείται από το Υπουργείο Παιδείας είναι μία απόφαση που κινείται στην τελείως λάθος κατεύθυνση, ενώ έχει και ταξικό πρόσημο διότι αποκλείει πια από τα ολοήμερα σχολεία παιδιά ανέργων οικογενειών», υποστήριξε ο κ. Μητσοτάκης, προσθέτοντας ότι πρόκειται και για υποβάθμιση των δεξιοτήτων που προωθούσε το ενισχυμένο πρόγραμμα του ολοήμερου σχολείου».
Τα ολοήμερα «έχουν αγκαλιαστεί και από τα παιδιά και από τους δασκάλους», σημείωσε ο Πρόεδρος της ΝΔ και δεσμεύθηκε ότι «ως Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα ενισχύσω, και πάλι, το πρόγραμμα του ολοήμερου σχολείου έτσι ώστε να δώσουμε στα παιδιά μας τη δυνατότητα να διευρύνουν το γνωστικό τους αντικείμενο και να αποκτήσουν γνώσεις, δεξιότητες, πρόσβαση στον πολιτισμό μας, που τόσο πολύτιμες θα τους είναι στη ζωή τους από εδώ και στο εξής».
Ο κ. Μητσοτάκης συνομίλησε με το εκπαιδευτικό προσωπικό για όλα τα θέματα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία και μεταξύ άλλων του ετέθη και το ζήτημα της σταθερότητας στην Εκπαίδευση και της ανάγκης να υπάρξει ένα εθνικό πρόγραμμα Παιδείας. «Δεν έχω καμία δυσκολία να στηρίξω κάποια θετική πρωτοβουλία. Αν ερχόταν σήμερα το Υπουργείο και έλεγε να διευρύνουμε τις ώρες θα έλεγα να το κάνουμε. Είναι σημαντικό να διασφαλίζει το δημόσιο να υπάρχει μία προβλεψιμότητα και μία ουσιαστική αξιολόγηση», απάντησε ο Πρόεδρος της ΝΔ , ο οποίος σχολίασε επίσης ότι «στο τελευταίο Μνημόνιο υπάρχει μόλις 1/3 της σελίδας αναφορά στην Παιδεία».
Είναι η δεύτερη παρέμβαση του Προέδρου της ΝΔ για το ζήτημα των ολοήμερων σχολείων,καθώς προ ημερών ο κ Μητσοτάκης είχε κατηγορήσει την κυβέρνηση ότι «με τις αποφάσεις της απαξιώνει στην πράξη το χρήσιμο και δημιουργικό θεσμό του ολοήμερου σχολείου» και την είχε καταγγείλει ότι «οδηγεί διαρκώς προς τα κάτω το επίπεδο της μόρφωσης».