Σε πλήρη ψηφιοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών της με την συνδρομή ακόμη και της τεχνικής νοημοσύνης προχωρεί φέτος η ΑΑΔΕ εισάγοντας νέες ηλεκτρονικές εφαρμογές όπου όλοι οι φορολογούμενοι και οι λογιστές θα μπορούν με λίγα κλικ στους υπολογιστές η στο κινητό τους τηλέφωνο να υποβάλλουν, μεταξύ άλλων, φορολογικές δηλώσεις, να πληρώνουν τους φόρους τους, να καταθέτουν αιτήσεις, να κλείνουν ραντεβού με υπάλληλο της ΔΟΥ, να παίρνουν φορολογική ενημερότητα, να υπολογίζουν την αντικειμενική αξία των ακινήτων τους, να καταθέτουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους , να κάνουν έναρξη εργασιών ατομικής επιχείρησης και να τυγχάνουν τάχιστα δικαιούμενων επιστροφών φόρου.
Με τα παραπάνω επιδιώκεται σχεδόν όλες οι δράσεις της ΑΑΔΕ να εκτελούνται ηλεκτρονικά και τα γκισέ των εφοριών να χρησιμοποιούνται πλέον μόνο για περίπλοκες υποθέσεις φορολογουμένων.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο το 2022 υποβλήθηκαν ηλεκτρονικά 2.132.225 αιτήματα για φορολογικές συναλλαγές μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής «Τα αιτήματά μου», κλείστηκαν ηλεκτρονικά 281.209 ραντεβού στις εφορίες και τα Τελωνεία και χορηγήθηκαν 24.412 κλειδάριθμοι και 19.660 ΑΦΜ μέσω της εφαρμογής myAADElive.
ΑΑΔΕ: ΟΙ 10 ΝΕΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ
1. Αυτόματες επιστροφές φόρων 6,110 δισ. ευρώ. Το 95% των αιτημάτων επιστροφής ΦΠΑ θα διεκπεραιώνεται εντός 90 ημερών
2. Σύστημα έγκαιρης ειδοποίησης φορολογουμένων για απώλεια ρυθμίσεων με την αποστολή e-mail στον προσωπικό του λογαριασμό στο taxis.
3. Πλήρης αυτοματοποίηση της διαδικασίας πίστωσης των υπερεισπράξεων στους λογαριασμούς των φορολογουμένων ή συμψηφισμού με άλλες οφειλές τους χωρίς την παρεμβολή οποιασδήποτε διοικητικής διαδικασίας.
4. Ψηφιακή έκδοση φορολογικής ενημερότητας σε περιπτώσεις οφειλής με παρακράτηση.
5. Αποδοχή καρτών εξωτερικού στις πληρωμές φορολογικών και τελωνειακών υποχρεώσεων.
6. Ψηφιοποίηση διαδικασίας για τη χορήγηση απαλλαγής τελών κυκλοφορίας σε αναπήρους.
7. Αυτόματη ενημέρωση της δήλωσης στοιχείων ακινήτων (Ε9).
8. Σήμανση εγγράφων της ΑΑΔΕ με QR Code για την επαλήθευση εγκυρότητας.
9. Ανάπτυξη εφαρμογής κινητών συσκευών για πρόσβαση στην ΑΑΔΕ.
10. Εξέταση ενδικοφανών προσφυγών από φορολογούμενους σε ποσοστό τουλάχιστον 85%.