21 Μαΐου 1938. Μεταδίδεται η πρώτη επίσημη ραδιοφωνική εκπομπή στην Ελλάδα με την ιστορική φράση «Εδώ Αθήναι». Η εκπομπή πραγματοποιείται από την Υπηρεσία Ραδιοφωνικών Εκπομπών (ΥΡΕ) και μεταδίδεται από τους ραδιοθαλάμους που λειτουργούσαν στο Ζάππειο Μέγαρο στην Αθήνα.
Η έναρξη των εκπομπών της ΥΡΕ σηματοδότησε την απαρχή της οργανωμένης ραδιοφωνίας στη χώρα. Τα εγκαίνια έγιναν από τον βασιλιά Γεώργιο Β’ και τον Ιωάννη Μεταξά. Μέσα από το νέο αυτό μέσο ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μεταδίδονταν ειδήσεις, μουσικά προγράμματα, πολιτιστικές εκπομπές και ανακοινώσεις, φέρνοντας για πρώτη φορά τη φωνή της ραδιοφωνίας στα ελληνικά σπίτια.
Με το ραδιόφωνο η Ελλάδα μπορούσε πλέον να επικοινωνεί ταυτόχρονα με τον αγρότη στον Έβρο, τον ναυτικό στο Αιγαίο και τον αστό στην Αθήνα. Γίνεται κομμάτι της καθημερινότητας και της ιστορίας μας. Εξελίχθηκε γρήγορα σε βασικό μέσο επικοινωνίας και πληροφόρησης, ιδιαίτερα στα δύσκολα χρόνια που ακολούθησαν, όπως η περίοδος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.
Το ραδιόφωνο παραμένει το πιο «ζεστό» και άμεσο μέσο. Η φράση «Εδώ Αθήναι» έμεινε ιστορική και συμβολίζει μέχρι σήμερα τα πρώτα βήματα της ελληνικής ραδιοφωνικής ιστορίας.












