Τέλη Φεβρουαρίου του 1966, ο σημαντικός Έλληνας θεατράνθρωπος Γιώργος Θεοδοσιάδης (κάτω κέντρο) διοργανώνει αποκριάτικο χορό στην δραματική σχολή που ιδρύει τέσσερα χρόνια νωρίτερα και φέρει το όνομα του.
Καλεσμένοι αγαπημένοι φίλοι και εκλεκτοί συνάδελφοι οι οποίοι τον τιμούν με την παρουσία τους και απολαμβάνουν μια υπέροχη βραδιά γεμάτη χορό και διασκέδαση. Ο Κλεισθένης @studio_kleisthenis βρίσκεται για άλλη μια φορά στην καρδιά των καλλιτεχνικών γεγονότων απαθανατίζοντας με τον φακό του την συγκεκριμένη βραδιά.
Στην φωτογραφία διακρίνονται οι ηθοποιοί (αριστερά) Κώστας Ρηγόπουλος και Ξένια Καλογεροπούλου, (κέντρο) Άννα Καλουτά, Μίμης Φωτόπουλος και Νίτσα Τσαγανέα και (δεξιά) Γκέλυ Μαυροπούλου και Χρήστος Τσαγανέας.
Ο Γιώργος Θεοδοσιάδης σπούδασε οικονομικά και στην συνέχεια θέατρο στην σχολή του Κάρολου Κουν καθώς και σκηνοθεσία στο Guildhall School of Music and Drama του Λονδίνου όπου το 1954 θα κάνει την πρώτη σκηνοθετική του δουλειά με τo ” Living Room” στο Guildhall Players.
Υπήρξε ο δημιουργός που έκανε γνωστό το αγγλικό θέατρο στην Ελλάδα με έργα που ανέβηκαν για πρώτη στις Αθηναϊκές σκηνές. Από το 1956 όπου επιστρέφει στην Ελλάδα, συνεργάζεται με μεγάλη επιτυχία ως σκηνοθέτης τόσο στο ελεύθερο θέατρο όσο και στο Εθνικό και το Κρατικό Βορείου Ελλάδος καθώς και στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση σκηνοθετώντας περισσότερα από δύο χιλιάδες θεατρικά έργα, εκπομπές και θεατρικές επιθεωρήσεις.
Το 1962 ιδρύει την δική του σχολή με καθηγητές κορυφαίες μορφές του είδους όπως Βανδής, Τζόγιας, Φωτόπουλος, Κωτσόπουλος και Χατζηαργύρη, από την οποία αποφοιτούν αξιόλογοι και αγαπημένοι ηθοποιοί του χώρου. Στόχος της μέχρι και σήμερα μετά από εξήντα ολόκληρα χρόνια, είναι η εκπαίδευση και δημιουργία άξιων και ολοκληρωμένων εκπροσώπων της υποκριτικής τέχνης με ήθος, συνέπεια και πάθος για το σανίδι.
Μέχρι και την τελευταία σκηνοθετική του δημιουργία το 2004 με το “Δώρο της Μέδουσας” στο Εθνικό δύο χρόνια πριν τον χαμό του, ο μεγάλος δάσκαλος υπερασπίστηκε με όλη την δύναμη της ψυχής του τις κλασικές αξίες της θεατρικής σκηνής με γνώμονα πάντα την ποιότητα, την σεμνότητα και τον απαράμιλλο