Ο Δήμος Δομοκού σας προσκαλεί στο Φεστιβάλ Ρομποτικής την Πέμπτη 11 Ιουνίου και ώρα 18:00 στην Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δήμου Δομοκού, μια δράση αφιερωμένη στη νέα γενιά, την τεχνολογία, την καινοτομία και στους γονείς για την ενημέρωσή τους για την ασφαλή περιήγηση των παιδιών στο διαδίκτυο.
Ελάτε να ανακαλύψουμε μαζί τον κόσμο της ρομποτικής και τις εφαρμογές της στον αγροτικό τομέα!












