Έξι τρόποι για να κοιμηθείτε άνετα παρά τη ζέστη

63
Έξι τρόποι για να κοιμηθείτε άνετα παρά τη ζέστη

Το καλοκαίρι φέρνει μαζί του έναν αέρα χαλάρωσης και ανανέωσης, για πολλούς όμως είναι και η εποχή που δυσκολεύονται να κοιμηθούν λόγω της ζέστης.

Αν το κλιματιστικό δεν αποτελεί επιλογή, δείτε μερικά απλά tips για να κάνετε τα καλοκαιρινά σας βράδια πιο δροσερά και ξεκούραστα.

1. Βάλτε τη μαξιλαροθήκη στην κατάψυξη: Για να απολαύσετε έναν καλό ύπνο, ο εγκέφαλος πρέπει να έχει ελαφρώς χαμηλότερη θερμοκρασία από το υπόλοιπο σώμα. Για να το πετύχετε, βάλτε τη μαξιλαροθήκη σας στην κατάψυξη για μερικά λεπτά πριν ξαπλώσετε.

2. Επιλέξτε βαμβακερές πιτζάμες: Τα βαμβακερά υφάσματα «αναπνέουν» καλύτερα κι έτσι βοηθούν να εξατμιστεί ο ιδρώτας από το σώμα. Ιδανικά, θα πρέπει και τα σεντόνια να είναι 100% βαμβακερά.

3. Μην ανοίγετε τα παράθυρα: Κατά τη διάρκεια της ημέρας κρατήστε τα παράθυρα του σπιτιού κλειστά και τις κουρτίνες τραβηγμένες για να αποφύγετε την άνοδο της θερμοκρασίας στο εσωτερικό του σπιτιού.

Διαβάστε επίσης:  ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ: Να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου

4. Επιλέξτε το κατάλληλο βραδινό: Αποφύγετε τα πικάντικα γεύματα και το αλκοόλ τουλάχιστον τρεις ώρες πριν ξαπλώσετε και προτιμήστε ένα ελαφρύ και υγιεινό σνακ για το βραδινό σας γεύμα.

5. Γυμναστείτε το πρωί: Δώστε στο σώμα σας τον χρόνο που χρειάζεται για να ρυθμίσει κατάλληλα την εσωτερική του θερμοκρασία αποφεύγοντας τη γυμναστική και άλλες κοπιαστικές δραστηριότητες λίγες ώρες πριν τον ύπνο.

6. Κοιμηθείτε μόνοι: Μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα ρομαντικό να διώξετε το ταίρι σας από την κρεβατοκάμαρα, θα σας βοηθήσει όμως να κρατήσετε σε χαμηλότερα επίπεδα τη θερμοκρασία του δωματίου και δη του κρεβατιού.