Ο εκλεκτός κύριος Γρηγόρης Βαλτινός δεν χρειάζεται συστάσεις. Γνώρισε το θέατρο ρόλο τον ρόλο και ξεχώρισε εξ αρχής χάρη στο ταλέντο και την επίμονη δουλειά του. Στις καλλιτεχνικές του επιλογές δεν έκανε εκπτώσεις. Εργάστηκε με συνέπεια για να κατακτήσει τη μαστορική της υποκριτικής τέχνης ακούγοντας μεγάλους ρολίστες. Γι αυτό και αγαπήθηκε από το κοινό, όπως φαίνεται από τη σχέση διαρκείας που έχει μαζί του, κοντά πέντε δεκαετίες.
Γέννημα Θεσσαλονικιός, θρέμμα Αθηναίος, κάτοικος Νέας Σμύρνης τα τελευταία πολλά χρόνια, ηθοποιός, σκηνοθέτης, αφηγητής, θιασάρχης, άνθρωπος φύσει ευγενής και με χιούμορ, ο Γρηγόρης Βαλτινός μιλά στον Αθήνα 984 για τη διαδρομή της ζωής του.
Το 2024 και η φετινή χρονιά τον βρίσκουν στο Κέντρο Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος” όπου ανεβάζει με την σκηνοθετική υπογραφή του Πέτρου Ζούλια το κοινωνικο-δικαστικό θρίλερ του Βerry Reed η «Ετυμηγορία». Στο επίκεντρο, το ζήτημα της απονομής δικαιοσύνης, ενώ τηλεοπτικά ενσάρκωσε τον Αρχιεπίσκοπο Μακάριο στη σειρά «Famagusta» του Mega.
Επειδή όμως δεν μένει αμέτοχος στα κοινωνικά δρώμενα, έχει θέσεις για τη σχέση της κοινωνίας με την πολιτική. Και μιας κι η συνομιλία του με τον Δημήτρη Τζιβελέκη συνέπεσε με την εκδημία του Κώστα Σημίτη, εξέφρασε την ..Ετυμηγορία του για τον πρώην τεχνοκράτη – πρωθυπουργό, τον καθηγητή που έβαλε τη χώρα στη ζώνη του ευρώ.
Από τους σπουδαιότερους πολιτικούς, ο Κώστας Σημίτης. Προσέφερε διακριτό έργο στην πατρίδα
«Ήταν άνθρωπος σεμνός. Χαμηλών τόνων, χωρίς προσωπική, κοινωνική ή πολιτική έπαρση, ούτε ναρκισσισμό, όπως δείχνουν το εκτόπισμα και η αύρα που άφησε πίσω του. Κατά το ελληνικό συνήθειο σατιρίστηκε αμφισβητήθηκε, χλευάστηκε….Πολλές φορές το πληρώνουμε αυτό…Σημασία όμως έχει αυτή η πληρωμή να μην έχει μόνο το τιμωρητικό στοιχείο, αλλά να μας αφήνει και ένα μάθημα..».
Σε άλλο σημείο, ανέφερε «πως για την ενίσχυση των θεσμών, σημασία έχει η εντιμότητα …Ένας πολιτικός που είναι καμποτίνος, ψεύτης, ενδέχεται για λίγο να ξεγελάσει. Όμως στην πορεία θα αποδειχθεί η απάτη, η εξαπάτηση, όπως δυστυχώς συμβαίνει συχνά»
Ξεκινώ πάντα από το έργο και το μήνυμα στον θεατή – Δεν με κολακεύει ένα βιογραφικό με μεγάλους ρόλους -Πρέπει να υπάρχει κοινωνική απόδοση σε ό,τι κάνεις. Είναι πολιτική πράξη το θέατρο