Μετά από έναν άκρως επεισοδιακό αγώνα στο Σπα, ο Νίκο Ρόσμπεργκ πήρε τη νίκη, όμως είδε τον Χάμιλτον από 21ος ν’ ανεβαίνει στην 3η θέση του βάθρου. Δεύτερος ο Ντάνιελ Ρικιάρντο με Ρεντ Μπουλ.
Ήθελε κάτι παραπάνω- κάτι πολύ παραπάνω: με δεδομένο πως ο teammate του εκκινούσε προτελευταίος και ο ίδιος πρώτος, ευελπιστούσε πως στο τέλος του σημερινού αγώνα η διαφορά του +19 υπέρ του Βρετανού θα είχε εξανεμιστεί.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ έκανε ό,τι μπορούσε γι’ αυτό- πήρε τη νίκη, δηλαδή, στο Βέλγιο σήμερα- όμως ο Λιούς Χάμιλτον περιόρισε στο ελάχιστο τη ζημιά, κερδίζοντας 18 ολόκληρες θέσεις και τερματίζοντας 3ος. Ανάμεσά τους βρέθηκε μια (αναγεννημένη στους τελευταίους 5 αγώνες) Ρεντ Μπουλ, με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο.
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή:
Έσβησαν τα κόκκινα φώτα, άναψαν τα «αίματα»
Βάζει υποψηφιότητα για την πιο επεισοδιακή εκκίνηση των τελευταίων ετών- εύκολα: με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα στο Σπα, ο Ρόσμπεργκ έφυγε εύκολα μπροστά, όμως ο δεύτερος Φερστάπεν έχασε τη θέση του από τις δύο Φεράρι.
Στην πρώτη στροφή, ωστόσο, έγινε το μηχανοκίνητο «έλα να δεις»: Μαξ, Κίμι και Φέτελ στριμώχτηκαν, ο Φινλανδός ακούμπησε τον teammate του κι εν συνεχεία έπεσε πάνω του και η Ρεντ Μπουλ, με αποτέλεσμα να καταλήξουν όλοι στα πιτ για ν’ αλλάξουν μπροστά ρύγχος, λάστιχα- και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς.
Φυσικά όλοι έχασαν πολλές θέσεις, με αποτέλεσμα ο Χούλκενμπεργκ ν’ ανέβει δεύτερος και ο Ρικιάρντο τρίτος.
Τα «όμορφα», όμως, ήταν ακόμα μπροστά…
Σοκαριστικό ατύχημα για Μάγκνουνσεν και κόκκινη σημαία
Στον 6ο γύρο του αγώνα, ο Κέβιν Μάγκνουνσεν έχασε τον έλεγχο της Ρενό του και προσέκρουσε με τρομακτικό τρόπο στα προστατευτικά ελαστικά, με αποτέλεσμα να διαλύσει, κυριολεκτικά, το μονοθέσιό του.
Ο Δανός βγήκε ευτυχώς σώος και αβλαβής από τα συντρίμμια της Ρενό, το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα, όμως στο 10ο γύρο διαπιστώθηκε πως είναι αδύνατον να καθαριστεί άμεσα η άσφαλτος και βγήκε η κόκκινη σημαία.
Ο αγώνας θα ξεκινούσε και πάλι μετά από 15 λεπτά.
Επανεκκίνηση αγώνα και… συγκρουόμενα Φερστάπεν
Όταν ξεκίνησε εκ νέου ο αγώνας- με τους οδηγούς να έχουν το δικαίωμα, φυσικά, ν’ αλλάξουν ελαστικά- ο Ρόσμπεργκ βρισκόταν στην πρωτοπορία, με τους Ρικιάρντο, Χούλκενμπεργκ, Αλόνσο και Χάμιλτον να συμπληρώνουν την πρώτη 5άδα.
Ο Βρετανός ανέβηκε εύκολα μέχρι την 3η θέση και μείωσε κοντά στο δευτερόλεπτο τη διαφορά του από τον δεύτερο Ρικιάρντο (που προσπέρασε τον Χούλκενμπεργκ), όμως όταν έβαλε τη μέση γόμα στον 27ο γύρο και μετά ξανά στον 43ο είδε το όνειρο της δεύτερης θέση ν’ απομακρύνεται.
Στις πιο πίσω θέσεις, ο Μαξ Φερστάπεν απέδειξε πως είναι, επιτέλους, άνθρωπος και όχι ρομπότ: ο θαυματουργός 18χρονος προτίμησε αντί για Φόρμουλα 1 να το «γυρίσει» στα συγκρουόμενα, καθώς ακούμπησε σε διάφορες φάσεις στο μέσο του grand prix με τα 2/3 του γκριντ, καταφέρνοντας, ωστόσο να τερματίσει!
Και, μπροστά, ο μοναχικός αγώνας του Νίκο συνεχιζόταν…
Μια καρό σημαία για τον Γερμανό
Στους εναπομείναντες 11-12 γύρους μετά την αλλαγή γόμας για όλους τους πιλότους, πέραν των μαχών των δύο Φεράρι για να κερδίσουν θέσεις, τίποτα ουσιαστικό δεν συνέβη.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ πήρε εύκολα τη νίκη στο Βέλγιο, όμως λόγω της 3ης θέσης του Χάμιλτον είδε τη διαφορά να μειώνεται, μεν, αλλά όχι όσο θα περίμενε (το +19 του παγκόσμιου πρωταθλητή έγινε +9).
Ο Ρικιάρντο επιβεβαίωσε, με τη δεύτερη θέση του, γι’ ακόμη μια φορά πως η Ρεντ Μπουλ έχει αυτή τη στιγμή το δεύτερο μονοθέσιο σε δυναμικότητα μετά την απλησίαστη Μερσέντες, ενώ οι Φορς Ίντια με Χούλκενμπεργκ και Πέρεζ (4ος και 5ος αντίστοιχα) άνοιξαν σαμπάνιες κι ας μην ανέβηκαν στο βάθρο.
Φέτελ (6ος), Αλόνσο (τρομερός αγώνας από τον «αδικημένο», λόγω ΜακΛάρεν, Ισπανό, που ξεκίνησε τελευταίος), Μπότας, Ράικονεν και Μάσα συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Ο Νίκο, λοιπόν, μετά από 4 ολόκληρους αγώνες, πήρε και πάλι νίκη. Πλέον, το ποτήρι αρχίζει να μοιάζει ξανά μισογεμάτο για τον Γερμανό, που φιλοδοξεί να σπάσει την κυριαρχία του Χάμιλτον και να του πάρει τον φετινό τίτλο.
Μπορεί;
Στη Μόντσα, σε μια βδομάδα από τώρα, θα έχουμε τα πρώτα ψήγματα απάντησης.
Για τα υπόλοιπα, αναλαμβάνει ο Τειρεσίας.
Βαθμολογία οδηγών
Χάμιλτον 232
Ρόσμπεργκ 223
Ρικιάρντο 151
Φέτελ 128
Ράικονεν 124
Φερστάπεν 115
Μπότας 62
Πέρεζ 58
Χούλκενμπεργκ 45
Μάσα 39
Αλόνσο 30
Σάινθ 30
Γκροζιάν 28
Κβιάτ 23
Μπάτον 17
Μάγκνουσεν 6
Βερλάιν 1
Φαντόρν 1
Γκουτιέρεζ 0
Πάλμερ 0
Έρικσον 0
Νασρ 0
Βερλάιν 0
Χαριάντο 0
Οκόν 0
Βαθμολογία κατασκευαστών
Mercedes 455
Red Bull 274
Ferrari 252
Force India 103
Williams 101
McLaren 48
Toro Rosso 45
Haas 28
Renault 6
Μanor 1
Sauber 0