Τη μάχη για τη ζωή έχασε σήμερα, η 17χρονη μαθήτρια που νοσηλευόταν από τις 12 Μαΐου 2026 στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείο ΚΑΤ.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του νοσοκομείου, η ανήλικη υπέκυψε παρά τις προσπάθειες των γιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού.
«Το Νοσοκομείο ΚΑΤ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους της», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της διοίκησης.
Αναλυτικά το Ιατρικό Ανακοινωθέν
Σήμερα 14/05/2026 και ώρα 19:54 έχασε τη μάχη με τη ζωή η 17χρονη μαθήτρια που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Νοσοκομείου μας από 12/05/2026.
Το Νοσοκομείο ΚΑΤ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους της.











