Κεφαλογιάννης: Δεν θα υπάρξουν αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας

Δεν θα υπάρξουν αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία θα κυμανθούν στα ακριβώς ίδια επίπεδα με πέρυσι

14
Κεφαλογιάννης: Δεν θα υπάρξουν αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας

Δεν θα υπάρξουν αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία θα κυμανθούν στα ακριβώς ίδια επίπεδα με πέρυσι, δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Μιλώντας στον Αθήνα 984 ο κ. Κεφαλογιάννης είπε ότι: «Κάναμε έναν τιτάνιο αγώνα με τον υπουργό τον κ. Καραμανλή σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών, ώστε τουλάχιστον για φέτος να μπορέσουμε τα τέλη κυκλοφορίας να κυμανθούν στα ακριβώς ίδια επίπεδα με πέρυσι, διότι βάσει της ευρωπαϊκής οδηγίας υποχρεούμαστε να γίνει σύνδεση του ύψους των τελών κυκλοφορίας με τις εκπομπές ρύπων. Για φέτος, λοιπόν, δε θα υπάρξουν αυξήσεις και για του χρόνου επεξεργαζόμαστε ένα σχέδιο ακριβώς για να πάμε σε μια μετάβαση τέτοια που να μπορέσουμε να είναι η καλύτερη δυνατή για τους καταναλωτές».

«Υπάρχουν ήδη τα πρώτα θετικά βήματα από τον Αύγουστο μέχρι σήμερα. Στην ουσία μπήκαμε σε μια διαδικασία σε συνεργασίας με τον ΟΑΣΑ στην Αθήνα, αλλά και με τον ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη και πράγματι βλέπουμε περισσότερα λεωφορεία στους δρόμους», τόνισε.

Παράλληλα είπε ότι: «Όσον αφορά τον ΟΑΣΑ, όταν ξεκινήσαμε τη διαδικασία, σε έναν θεωρητικό στόλο γύρω στα 1700 οχήματα, στους δρόμους βρίσκονταν 850 οχήματα και αυτή τη στιγμή, έχουμε καταφέρει αυτός ο αριθμός να έχει φτάσει τα 1050 με 1100 οχήματα».

«Υπάρχει ένας συνδυασμός λόγων του οδηγούν στα προβλήματα που ταλαιπωρούν το επιβατικό κοινό», υπογράμμισε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών. «Στον ΟΑΣΑ είναι γερασμένος ο στόλος και γι’ αυτό θα πρέπει το επόμενο διάστημα να προχωρήσουμε άμεσα σε έναν διαγωνισμό ανανέωσης, καθώς τα επόμενα χρόνια πολλά από αυτά τα οχήματα θα βγουν εκτός κυκλοφορίας και θα πρέπει να υπάρξει ένα πλάνο αντικατάστασης. Ένας δεύτερος λόγος είναι ότι υπάρχει έλλειψη σε οδηγούς. Μία από τις πρώτες κινήσεις που έχουμε κάνει είναι ότι φέραμε πίσω γύρω στους 50 οδηγούς που είχαν αποσπαστεί για παράδειγμα σε πολιτικά κόμματα ή και σε βουλευτές οι οποίοι δεν εξελέγησαν. Από εκεί και πέρα υπάρχει μία δεξαμενή περίπου 500 οδηγών, οι οποίοι για διάφορους λόγους υγείας είχαν βρεθεί εκτός οδηγικής υπηρεσίας σε κάποιες άλλες θέσεις και προχωράμε σε μία διαδικασία δευτεροβάθμιου ελέγχου για να δούμε εάν πράγματι υπάρχουν αυτά τα προβλήματα κι αν μπορούμε να δώσουμε λύση, γιατί είναι πράγματι πολύ οξυμένο το πρόβλημα έλλειψης των οδηγών».

Διαβάστε επίσης:  Ο Μητσοτάκης με την Μαρέβα στο παλάτι του Μπάκιγχαμ

O κ. Κεφαλογιάννης υπογράμμισε ότι «κάθε περίπτωση εμείς θα κοιτάξουμε σε συνεργασία και με τη διοίκηση του ΟΑΣΑ πού υπάρχουν τα κενά, να κάνουμε ένα πρόγραμμα εξορθολογισμού όσον αφορά το προσωπικό για να καλύψουμε αυτά τα κενά και να προχωρήσουμε όσο το δυνατόν γρήγορα και στο κομμάτι της αντικατάστασης του στόλου. Θέλουμε το επόμενο εξάμηνο να έχει βγει στον αέρα ο διαγωνισμός ώστε σε περίπου 18 μήνες από τώρα να μπορούμε να παραλαμβάνουμε λεωφορεία».

Για το ΚΤΕΟ

«Τα ΚΤΕΟ είχαν πολλά προβλήματα τα προηγούμενα χρόνια. Εμείς ως Υπουργείο προσπαθούμε, αυτή τη στιγμή, σε συνεργασία με όλους τους φορείς να τα αντιμετωπίσουμε. Να υπάρχει μία διασύνδεση με τις βάσεις δεδομένων, να μπορεί το Υπουργείο να παρακολουθεί μια σειρά από προβλήματα τα οποία μας έχουν αναφερθεί και νομίζω ότι εφόσον προχωρήσουμε και σε κάποιες ενέργειες τις οποίες σκεφτόμαστε αυτή τη στιγμή, πολλά από αυτά τα προβλήματα θα διορθωθούν με βασικό αποτέλεσμα ο καταναλωτής να απολαμβάνει τις υπηρεσίες που χρειάζεται, να προστατεύεται το δημόσιο συμφέρον και να φτάσουμε σε ένα τέτοιο σημείο που να μην υπάρχει ταλαιπωρία για τον καταναλωτή».