Τη λύπη της για το περιστατικό με τη 70χρονη και τη μήνυση που υποβλήθηκε από τους υπεύθυνους του καταστήματος στο Ίλιον εκφράζει η εταιρεία Lidl Ελλάς.
Η ηλικιωμένη γυναίκα έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ στο Ίλιον καθώς δεν είχε τα χρήματα για να πληρώσει τα απαραίτητα γι αυτήν και την οικογένεια προϊόντα.
Όταν η κλοπή αποκαλύφθηκε, κάποιοι πελάτες έσπευσαν να πληρώσουν εκείνοι το αντίτιμο, που σύμφωνα με πληροφορίες ήταν 40 ευρώ για τα προϊόντα που είχε κλέψει η ηλικιωμένη γυναίκα ωστόσο, οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ επέμεναν να κάνουν μήνυση.
Ακόμη και οι αστυνομικοί στο τμήμα που πήγε η γυναίκα μετά την κλοπή συγκινήθηκαν από την περίπτωση της, ωστόσο οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ ακόμα επέμεναν για μήνυση! Ωστόσο μετά από παρέμβαση του υπουργείου Ανάπτυξης η αλυσίδα σούπερ μάρκετ απέσυρε την μήνυση και κίνησε τις διαδικασίες για την οικονομική ενίσχυση της 70χρονης.
Η εταιρεία αναφέρει σε ανακοίνωσή της πως θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια με την ηλικιωμένη. Υπενθυμίζεται πως σύμφωνα με το ρεπορτάζ η ηλικιωμένη, επηρεασμένη από δυσβάσταχτα οικονομικά προβλήματα, επιχείρησε να κλέψει κάποια τρόφιμα από σούπερ μάρκετ στο Ίλιον, το απόγευμα του Σαββάτου.
Οι υπεύθυνοι του καταστήματος κατάλαβαν την κίνηση της γυναίκας και, παρά τις παροτρύνσεις των υπολοίπων πελατών του σούπερ μάρκετ να μην πάει η γυναίκα στο αυτόφωρο και να μην κινηθούν σε βάρος της οι νομικές διαδικασίες, ο υπεύθυνος του καταστήματος ήταν ανένδοτος και είπε «ότι οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση».
Η ανακοίνωση της εταιρείας
«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.
Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοτική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.
Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.
Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».