“Καμία ψήφος δεν πρέπει να πάει χαμένη, διότι έχουμε ένα χρέος, όλες και όλοι μαζί, να απενεργοποιήσουμε τη “νάρκη” της απλής αναλογικής”, τόνισε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης από την Καστοριά, πρώτο σταθμό της διήμερης περιοδείας του στην Δυτική Μακεδονία.
Ο κ. Μητσοτάκης χαρακτήρισε εκ νέου “κρίσιμη” την πρώτη κάλπη, σημειώνοντας ότι “αυτή θα στείλει τελικά το μήνυμα ποιος πρέπει να κυβερνήσει την Ελλάδα την επόμενη τετραετία».
Παράλληλα επισήμανε ότι ο ίδιος δεν θα ήθελε σε καμία περίπτωση “αυτή η προεκλογική περίοδος, ενόψει των εκλογών της άνοιξης, να αναλωθεί σε μια “κοκορομαχία”, σε ένα κρεσέντο λαϊκισμού και λάσπης, που τελικά πιστεύω ότι δεν ενδιαφέρουν τους πολίτες”, όπως είπε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας: “Εάν η αξιωματική αντιπολίτευση έχει επιλέξει αυτό το δρόμο θα την αφήσουμε μόνη της. Εμείς θα μιλάμε για το μέλλον. Θα λέμε στους πολίτες ότι προσπαθήσαμε, πετύχαμε πολλά αλλά μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα και θα μιλάμε για το πώς οραματιζόμαστε την Ελλάδα του 2030 σε κάθε Περιφέρεια”.
«Τίποτα από όσα πετύχαμε δεν είναι κεκτημένο, τίποτα από αυτά τα οποία πετύχαμε δεν είναι δεδομένο. Μπορούμε πολύ εύκολα να φανταστούμε πώς μία άλλη κυβέρνηση όλα αυτά τα οποία πετύχαμε θα τα ανέστρεφε και θα γυρνούσαμε πίσω σε εποχές που θέλουμε να ξεχάσουμε μια και καλή. Δεν θα το επιτρέψουμε. Αυτοδύναμη Ελλάδα ισοδυναμεί με αυτοδύναμη Νέα Δημοκρατία. Αυτός είναι ο στόχος μας, θα τον πετύχουμε με τη δική σας βοήθεια και τη δική σας στήριξη», πρόσθεσε ο κ. Μητσοτάκης.
Ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε το εργοτάξιο της νέας Σήραγγας Κλεισούρας, στη Βέργα Καστοριάς, όπου ενημερώθηκε για την πορεία των εργασιών του συγκεκριμένου έργου το οποίο αφορά στην κατασκευή της νέας Επαρχιακής Οδού Καστοριάς – Πτολεμαΐδας, μήκους 10,4 χιλιομέτρων, στο τμήμα από το ρέμα Κώτουρη έως τα όρια της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης.
Το έργο περιλαμβάνει το κομβικό τμήμα της Σήραγγας Κλεισούρας, μήκους 1,36 χιλιομέτρων, τέσσερις ανισόπεδες διαβάσεις, μία γέφυρα και άλλες επιμέρους παρεμβάσεις.
Ο νέος άξονας, συνολικού προϋπολογισμού 71 εκατομμυρίων ευρώ, θα αναβαθμίσει την οδική ασφάλεια και τις ενδοπεριφερειακές μετακινήσεις, βελτιώνοντας ουσιαστικά τις συνδέσεις ανάμεσα στις πόλεις της περιοχής και μειώνοντας τη διάρκεια και το κόστος των διαδρομών.
Το τεχνικό έργο συμβασιοποιήθηκε τον Οκτώβριο και εκτιμάται ότι θα παραδοθεί στην κυκλοφορία προς τα τέλη του 2025.