Νέα μετάθεση για την 1η Αυγούστου παίρνει η έναρξη της ολοκληρωμένης εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στο σύστημα των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.
Σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση της διοίκησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ), το χρονοδιάγραμμα αναθεωρείται και το έργο χωρίζεται σε δύο «υπο-φάσεις», ενώ και η περίοδος των εργασιών εγκατάστασης-λειτουργίας του παρατείνεται συνολικά κατά τέσσερις μήνες.
Συγκεκριμένα έως τις 31 Μαΐου θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες που αφορούν τα Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Καρτών (ΑΜΕΚ) των Οδικών Συγκοινωνιών (ΟΣΥ), των γραμμών 1, 2 και 3 του μετρό, καθώς επίσης και ο εξοπλισμός σε τέσσερις σταθμούς του Προαστιακού σιδηροδρόμου, όπως και ο έλεγχος λειτουργικότητας των συσκευών πώλησης με τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών.
Από την 1η Αυγούστου το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες
Έως την 31η Ιουλίου θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες για το λοιπό εξοπλισμό του Προαστιακού, των λεωφορείων και του τραμ, η διασύνδεση με την τηλεματική, αλλά και η δυνατότητα προσωποποίησης των καρτών.
Σε ό,τι αφορά ειδικότερα την έκδοση προσωποποιημένων καρτών, αυτή θα είναι εφικτή μόνο εφόσον δοθεί η σχετική γνωμοδότηση από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η οποία έχει εκφράσει την αντίθεσή της σε σχέση με την δήλωση του ΑΜΚΑ από τους επιβάτες.
Πάντως, πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ΟΑΣΑ να προσανατολίζεται στη μη καταγραφή του ΑΜΚΑ, γεγονός το οποίο ενδέχεται να αφαιρέσει από τους επιβάτες τη δυνατότητα να την αντικαθιστούν σε περίπτωση απώλειας, ώστε να μη χάνουν το υπόλοιπό της.