Οι έξι τροφές που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις τη μυϊκή σου μάζα!

85

Η γυμναστική από μόνη της δεν είναι αρκετή στην προσπάθειά μας να χάσουμε κιλά, καθώς σημαντικός είναι στην περίπτωση αυτή και ο ρόλος της διατροφής.

Η άσκηση θα σου εξασφαλίσει το 40% του αποτελέσματος, το υπόλοιπο 60%, όμως, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τις τροφές που θα βάλεις στον οργανισμό σου.

Αν θες να κάνεις μπράτσα, όμως, τότε το Brightside σου έχει έξι διαφορετικές τροφές που μπορούν να σου δώσουν το έξτρα πάτημα που χρειάζεσαι μια και είσαι στον όγκο. Με λίγα λόγια ετοιμάσου να μάθεις μπόλικες παραλλαγές για να μην τρέφεσαι όλο με κοτόπουλο και αβγά.

Δείτε παρακάτω όλες τις λεπτομέρειες:

Γάλα: Γεμάτο πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίπη, όπως επίσης πλούσιο και σε βιταμίνες. Δυο ποτήρια γάλα μαζί με το φαγητό κακό δεν θα σου έκαναν.Σολομός: Άλλοι τον λατρεύουν, άλλοι το σιχαίνονται. Αν λοιπόν ανήκεις στην πρώτη κατηγορία, τότε δεν έχεις λόγο να μην τον καταβροχθίζεις. Είναι μέσα στην πρωτεΐνη και τα υγιεινά λιπαρά που θα σε βοηθήσουν γενικότερα σε ολόκληρο το σώμα σου.Σπιτικά smoothies:Από τη στιγμή που μιλάμε για υγιεινό κοκτέιλ μπορείς να βάλεις μέσα όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι. Για παράδειγμα, ένα ρόφημα από σοκολάτα, μπανάνα και φιστίκια.

Διαβάστε επίσης:  Η επιτυχία της δίαιτας εξαρτάται από τα γονίδιά μας

Avocado: Δεν τα φωνάζουν χωρίς λόγο «βασιλείς των υγιεινών λιπών». Είναι μια τροφή που δεν περιέχει πολλές θερμίδες, ωστόσο είναι ένας πολύ καλός τρόπος να κερδίσεις μυϊκή μάζα, ενώ είναι πλούσιο σε βιταμίνες (C, E και Κ).Φιστίκια ή φιστικοβούτυρο: Ό,τι καλύτερο για κάποιον που χρειάζεται κιλά. Είναι γεμάτα θερμίδες, αλλά κυρίως πρωτεΐνες και υγιεινά λιπαρά. Συνόδεψέ τα μαζί με το βασικό σου γεύμα και θα είσαι άρχοντας.Μαύρη Σοκολάτα: Δεν χρησιμοποιείται μόνο για ενέργεια, αλλά και γι’ αυτούς που χρειάζονται όγκο. Από τη στιγμή που είναι γλυκό, λίγες θερμίδες δεν θα είχε, ωστόσο το καλό είναι ότι μπορείς να τις διανείμεις στον οργανισμό σου σε μικρές ποσότητες.