Με τρεις προφυλακίσεις έκλεισε ο κύκλος των απολογιών για την υπόθεση των παράνομων επιδοτήσεων του ΟΠΕΚΕΠΕ στη Βόρεια Ελλάδα, για την οποία συνελήφθησαν συνολικά 17 άτομα.
Οι τρεις κατηγορούμενοι, οι οποίοι οδηγούνται στη φυλακή μετά τις απολογίες τους στον Ευρωπαίο ανακριτή, φέρονται να είχαν αρχηγικό ρόλο στην υπόθεση.
Με βάση την απόφαση ανακριτή και εντεταλμένου Ευρωπαίου εισαγγελέα, άλλοι τρεις κατηγορούμενοι τέθηκαν σε κατ’ οίκον περιορισμό (οι δύο εξ αυτών είναι σύζυγοι των φερόμενων αρχηγών), ενώ ένας ακόμη αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.
Έτσι, μετά την ολοκλήρωση των απολογιών, συνολικά έντεκα κατηγορούμενοι αφέθηκαν ελεύθεροι, τρεις κρίθηκαν προσωρινά κρατούμενοι και άλλοι τρεις τέθηκαν σε κατ’ οίκον περιορισμό.
Οι κατηγορούμενοι αντιμετωπίζουν, κατά περίπτωση, πέντε κακουργήματα: διεύθυνση, ένταξη και συγκρότηση εγκληματικής οργάνωσης, απάτη σε βάρος των οικονομικών συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Ένωσης άνω των 120.000 ευρώ και ξέπλυμα μαύρου χρήματος.
Όλοι αρνήθηκαν τις κατηγορίες.
Συγκεκριμένα, κατηγορούμενος στον οποίο αποδίδεται αρχηγικός ρόλος στην υπόθεση ισχυρίστηκε ότι είναι αγρότης και ότι όσα έχει δηλώσει είναι νόμιμα. Την ίδια υπερασπιστική γραμμή ακολούθησε και η σύζυγός του, η οποία υποστήριξε ότι δεν είχε γνώση των οικονομικών στοιχείων που διαχειριζόταν ο σύζυγός της.
Άλλος κατηγορούμενος, που επίσης προφυλακίστηκε και φέρεται να είχε αρχηγικό ρόλο, ισχυρίστηκε ότι στους τραπεζικούς του λογαριασμούς δεν βρέθηκαν σημαντικά ποσά.
«Τα χρήματα που έμπαιναν από το ΚΥΔ Σερρών τα έδινα στον φυγόδικο συγκατηγορούμενό μου», φέρεται να ανέφερε. «Είχα αγοράσει δύο μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αφού είχα πουλήσει ένα τρακτέρ ιδιοκτησίας μου και αγροτεμάχιο με αντικειμενική αξία 300 ευρώ το στρέμμα, γεγονότα που δεν στοιχειοθετούν ξέπλυμα μαύρου χρήματος».
Η ανακριτική διαδικασία συνεχίζεται.











