Τραγικό εργατικό δυστύχημα, με έναν 52χρονο εργαζόμενου του ΔΕΔΔΗΕ να χάνει τη ζωή του, σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας, σε υποσταθμό στα Πατήσια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, λίγα λεπτά πριν τις 10 το πρωί σημειώθηκε έκρηξη στον υποσταθμό του ΔΕΔΔΗΕ, υπό συνθήκες που διερευνώνται. Στο σημείο κλήθηκε Πυροσβεστική, όμως δεν υπήρχε φωτιά και τα οχήματα αποχώρησαν.
Διασώστες του ΕΚΑΒ που είχαν μεταβεί ήδη στην περιοχή, μπήκαν στον χώρο και εντόπισαν απανθρακωμένο, και χωρίς τις αιθήσεις του έναν άνδρα. Όπως διαπιστώθηκε, επρόκειτο για έναν 52χρονο εργαζόμενο του ΔΕΔΔΗΕ. Η σορός του μεταφέρθηκε στον «Ερυθρό Σταυρό». Για το συμβάν δεν έχει δοθεί κάποια επίσημη ενημέρωση μέχρι στιγμής.











