Προσοχή! Αυτά τα λάθη κάνεις στο instagram και ξεφτιλίζεσαι

34

Το παν είναι να «χτίσεις» μια σχέση συνήθειας με την κοινότητα του Instagram, επομένως αν το αφήσεις… σε αφήνει.

Ποστάρεις ό,τι ώρα να ‘ναι

Έχει υπολογιστεί από έρευνες ότι την μεγαλύτερη ανταπόκριση έχουν οι φωτογραφίες που ποστάρονται μεταξύ 11.00 και 14.00 το μεσημέρι και μεταξύ 19.00 και 21.00 το απόγευμα. Επίσης, οι φανατικοί του Instagram είναι σε «ετοιμότητα» στις 2 τα ξημερώματα και στις 5 το απόγευμα. Τέλος, έρευνα έδειξε ότι η ημέρα με τα περισσότερα likes στο Instagram είναι με μικρή διαφορά η Τετάρτη.

Ποστάρεις κακής ποιότητας φωτογραφίες

Δεν χρειάζεται μόνο να έχεις καλή κάμερα στο κινητό (τα περισσότερα smartphones άλλωστε πλέον βγάζουν καλές φωτογραφίες) αλλά και να έχουν ενδιαφέρον θέμα/οπτική/φωτισμό. Δες εδώ συμβουλές για να βγάζεις πιο θελκτικές φωτογραφίες.

Δεν δείχνεις το πρόσωπό σου

Ένας απρόσωπος λογαριασμός δεν γίνεται οικείος στους followers, γι’ αυτό μια σέλφι πού και πού (αλλά όχι 15 την ημέρα) δεν βλάπτει. Δες εδώ πώς θα βγάζεις τέλειες σέλφι.

Δεν κάνεις like και follow

Μην περιμένεις να σε ακολουθήσουν ή να σου κάνουν μαζικά like αν δεν… δώσεις κι εσύ κάτι.

Αγνοείς τα stories

Το μισό «πάρτι» πλέον έχει μεταφερθεί πάνω, στα insta stories. Δες stories όσων ακολουθείς, πάρε ιδέες, «αντέδρασε» και φυσικά, ανέβασε τα δικά σου.

Δεν αξιοποιείς τα νέα εργαλεία

Διαβάστε επίσης:  Πρόστιμο 4,3 δισ. ευρώ στη Google

Τα Insta stories σου δίνουν πια τη δυνατότητα να τα «ντύσεις» με διαφορετικές γραμματοσειρές, με δημοσκοπήσεις, με tags, με κινούμενα στοιχεία που αυξάνουν την διαδραστικότητα και την «ζωντάνια» των ιστοριών.

Δεν χρησιμοποιείς hashtags

Κι όμως, όσο «διαδικαστικά» κι αν σου φαίνονται, είναι ένας καλός τρόπος να σε ανακαλύψουν όσοι ενδιαφέρονται για θεματικές ίδιες με τις δικές σου.

Δεν έχεις κάποιο κόνσεπτ

Προσπάθησε να έχεις μια κεντρική ιδέα για το Instagram σου, για να προσελκύσεις «θεματικούς» followers, π.χ. τις λάτρεις της μόδας ή τους φίλους των ταξιδιών με ωραίες ταξιδιωτικές φωτό κ.ο.κ.

Κρατάς το προφίλ σου «ιδιωτικό»

Μεγάλο ποσοστό όσων φτάσει στο προφίλ σου για να σε ακολουθήσει, αν δεν δει έστω και μία ενδεικτική φωτογραφία σου, όπως συμβαίνει όταν κρατάς «private» το προφίλ σου, δύσκολα θα πατήσει το πολυπόθητο «follow».

Αφήνεις κενό το “bio”

Φρόντισε να γράψεις κάτι για τον εαυτό σου σαν info στο προφίλ σου για να δώσεις μια ιδέα του ποιος είσαι ή του τι θα βλέπει στο feed σου όποιος το ακολουθήσει. Αν έχεις κάποιο website, πρόσθεσε το link.

Δεν δίνεις σημασία στη λεζάντα

Μη βαριέσαι να σκεφτείς μια έξυπνη ατάκα ή ένα αστείο λεκτικό για τη φωτογραφία σου. Συχνά, η λεζάντα «φωτίζει» τη φωτογραφία και κάνει ακόμα και ένα αδιάφορο στιγμιότυπο, ενδιαφέρον.