Ο δημοσιογράφος και συλλέκτης Άρης Λουπάσης, που ούτως ή άλλως τη μνημονεύει συχνά παρουσίασε μέσα από το λογαριασμό του στο Instagram ένα σπάνιο πορτρέτο της από το 1972 και τα γυρίσματα της ταινίας “Ερωτική συμφωνία“, με την οποία η Τζένη Καρέζη είχε ξεχωριστή σχέση καθώς για πρώτη φορά το σενάριο είχε τη δική της υπογραφή.
“Ξεχωριστή στιγμή του έργου η σπαρακτική σκηνή μαζί με τον Λαυρέντη Διανέλλο” γράφει ο Λουπάσης, με την ατάκα “Ποια είμαι εγώ, εμένα ποιος θα με λυπηθεί”. Ο ίδιος την τοποθετεί “στο ανθολόγιο με τις ωραιότερες σκηνές στον ελληνικό κιν/φο. Ένα χρόνο αργότερα θα αποδεχθεί την πρόταση της τότε ΕΙΡΤ να εμφανιστεί για πρώτη φορά στην καριέρα της σε τηλεοπτική σειρά”.
“Με την τηλεόραση να έχει εισβάλει στην ζωή και την καθημερινότητα του κόσμου, αποτελεί για την ίδια το μέσο για να την δει το ευρύ κοινό που δεν έχει καταφέρει μέχρι τότε να παρακολουθήσει τις παραστάσεις της”. Η σειρά ονομάζεται “Μαρίνα Αυγέρη” και πρόκειται για μια ακριβή παραγωγή με εκλεκτούς ηθοποιούς. Προβάλλεται από τον Φεβρουάριο έως τον Οκτώβριο του ’73 και η υπόθεση διαδραματίζεται στην εποχή της Κατοχής.
Το σενάριο της σειράς “Μαρίνα Αυγέρη” υπογράφει η άγνωστη σε όλους Παυλίνα Μποτάση. Λίγα χρόνια αργότερα η Τζένη Καρέζη “σε συνέντευξή της θα αποκαλύψει πως πίσω από το ψευδώνυμο της σεναριογράφου κρύβεται η ίδια”.
Η συγκεκριμένη σειρά δεν διασώθηκε στα αρχεία της ΕΡΤ, αλλά ούτε και η επόμενη τηλεοπτική εμφάνιση της Τζένης Καρέζη, το 1976, στη “Μεγάλη περιπέτεια” του συγγραφέα Κώστα Μουρσελά, “μια κοινωνική σειρά 26 45λεπτων επεισοδίων με συμπρωταγωνιστή και σκηνοθέτη και πάλι τον Κώστα Καζάκο“.
Η τρίτη και τελευταία τηλεοπτική εμφάνισή της είναι το 1990 στην ΕΡΤ, στη “Μαύρη Χρυσαλλίδα“. Ο Λουπάσης καταλήγει: “Παρά το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει θα δώσει για άλλη μια φορά τον καλύτερο της εαυτό και άλλη μια σπουδαία ερμηνεία. Με το τεράστιο εύρος των υποκριτικών της δυνατοτήτων σε συνδυασμό με την μοναδική της προσωπικότητα θα καταφέρει να αφήσει ανεξίτηλη τη σφραγίδα της σε όλους τους χώρους και τις μορφές τέχνης που θα ασχοληθεί στην πολύχρονη καριέρα της. Τα ωραιότερα μάτια του ελληνικού θεάτρου και κιν/φου που μάγεψαν και συνεχίζουν να μαγεύουν ολόκληρες γενιές, “έσβησαν” σαν σήμερα ξημερώματα Δευτέρας 27 Ιουλίου πριν είκοσι οκτώ χρόνια”.
Δείτε την ανάρτηση: