Σε μια ξεκάθαρη προειδοποίηση προς την Ουάσιγκτον προχώρησε ο πρόεδρος του ιρανικού κοινοβουλίου, Μοχαμάντ Μπαγκέρ Γκαλιμπάφ, ξεκαθαρίζοντας ότι η Τεχεράνη δεν πρόκειται να συνάψει καμία συμφωνία με τις ΗΠΑ, εάν αυτή δεν συνοδεύεται από «χειροπιαστά αποτελέσματα» που να εγγυώνται τα δικαιώματα του ιρανικού λαού.
Ο κ. Γκαλιμπάφ εξαπέλυσε δριμεία επίθεση στην αμερικανική πλευρά, υπογραμμίζοντας την πλήρη έλλειψη εμπιστοσύνης προς τις υποσχέσεις του Λευκού Οίκου.
Παράλληλα, κατηγόρησε ευθέως τις ΗΠΑ ότι χρησιμοποιούν εργαλεία οικονομικού και επικοινωνιακού πολέμου με μοναδικό στόχο να πλήξουν τη σταθερότητα του Ιράν και να σπείρουν τη διχόνοια στο εσωτερικό της χώρας.











