Τέλος οι κομματικές συγκεντρώσεις για τη Ν.Δ.-Νέο προεκλογικό σποτ (βίντεο)

23

Μία εντελώς διαφορετική προεκλογική εκστρατεία από αυτές που γίνονται τα τελευταία χρόνια θα κάνει η Νέα Δημοκρατία ενόψει των Εθνικών Εκλογών της 7ης Ιουλίου.

Την είδηση αυτή έδωσε χθες το βράδυ ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην συνέντευξή του στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, ξεκαθαρίζοντας πως αντί για τις γνωστές ανοιχτές συγκεντρώσεις παλαιοκομματικού τύπου η Νέα Δημοκρατία επιλέγει να διοργανώσει μια σειρά μικρότερων θεματικών εκδηλώσεων στις οποίες ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα συνομιλεί χωρίς την συμμετοχή τρίτων, με τους πολίτες.

Σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές μέσα από διαδραστικές και στοχευμένες εκδηλώσεις, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα επιδιώξει να αναδείξει πιο αποτελεσματικά απ ό,τι στις παραδοσιακές συγκεντρώσεις τις πτυχές του κυβερνητικού του σχεδίου, λαμβάνοντας υπόψιν και τις προτάσεις των πολιτών στην τελική μορφή του προγράμματός του.

Η επιλογή αυτή, μπορεί να είναι απολύτως “ξένη” ως προς τα όσα έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα στο πολιτικό σκηνικό της χώρας, δεν ισχύει όμως το ίδιο και σε ότι έχει να κάνει με τη Νέα Δημοκρατία.

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, σύμφωνα με στενούς του συνεργάτες, πολύ συνειδητά τον τελευταίο ενάμιση χρόνο επέλεξε αυτόν το νέο τρόπο επικοινωνίας με τους πολίτες.

Αντί συγκεντρώσεων η Νέα Δημοκρατία οργάνωσε πολλές θεματικές εκδηλώσεις με μικρότερο ακροατήριο, το οποίο όμως διευκολύνει την απευθείας συζήτηση με τους πολίτες με την μορφή των ερωταπαντήσεων.

Πολλές μάλιστα εξ αυτών των εκδηλώσεων, στις οποίες μετείχε ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν είδαν καν το φως της δημοσιότητας. Άλλοτε με νέους, άλλοτε με αγρότες και άλλοτε με ιδιωτικούς ή δημόσιους υπαλλήλους στον τόπο εργασίας τους.

Διαβάστε επίσης:  Στην Αθήνα ο Σι Τζινπίνγκ - Η Cosco όχημα νέων επενδύσεων

Η στόχευση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι προφανής μέσα από την αναπαραγωγή αυτών των συζητήσεων σε ένα ευρύτερο κοινό.

Να απευθυνθεί όχι μόνον σε όσους την εμπιστεύθηκαν στις τελευταίες Εκλογές, αλλά κυρίως στους πολίτες που ακόμη αμφιταλαντεύονται για το τι θα ψηφίσουν. Να μπορούν δηλαδή όλοι να αξιολογήσουν με νηφάλιο τρόπο και χωρίς τις γνωστές κορώνες της προεκλογικής αντιπαράθεσης, τόσο τις προτεραιότητες της πολιτικής πρότασης της Νέας Δημοκρατίας όσο και τους τρόπους με τους οποίους θα επιχειρήσει να της υλοποιήσει αν οι πολίτες την εμπιστευθούν.

Παράλληλα, πληροφορίες αναφέρουν ότι θα δώσουν μεγάλη σημασία και στα κοινωνικά δίκτυα, καθώς μέσα από αυτά ενημερώνονται οι νεότερες ηλικίες οι οποίες είναι και οι πιο δύσπιστες έναντι του πολιτικού προσωπικού της χώρας, με την τακτική που έχει επιλεγεί εκεί να είναι διαφορετική από τις παλιότερες κλασικές καμπάνιες των κομμάτων, όπως τονίζουν αρμόδιες πηγές.

Στη θέση της “μαύρης” προπαγάνδας προτιμήθηκε στις τελευταίες εκλογές η επικοινωνίατων βασικών δεσμεύσεων της Νέας Δημοκρατίας με πρωτότυπο τρόπο, με σύντομα μηνύματα και ευφάνταστα εικαστικά τα οποία κλικάροντάς τα οδηγούσαν στην επεξήγηση των θέσεωντης Ν.Δ.

Το αποτέλεσμα της ευρωκάλπης που έφερε για πρώτη φορά τη Νέα Δημοκρατία να προηγείται και σε αυτές τις ηλικίες ήταν μια δικαίωση για το τμήμα που έχει αναλάβει την καμπάνια της Ν.Δ. στο διαδίκτυο, όπως σημειώνει στέλεχος της Πειραιώς και δεν είναι τυχαίο ότι ήδη από σήμερα στο youtube προβάλλεται ένα ακόμη νέο σποτ της αξιωματικής αντιπολίτευσης που επιδιώκει να έχει συνεχή παρουσία στους διαδικτυακούς τόπους με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα νέων.