Σάββατο, 4 Δεκεμβρίου, 2021
17.3 C
Athens

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 4 Δεκεμβρίου – Deep Purple γράφουν το “Smoke on the Water” (Audio)

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ Το 1971...Το Καζίνο του Μοντρέ φλέγεται από ένα πυροτέχνημα που πέταξε κάποιος κατά τη διάρκεια συναυλίας του Φρανκ Ζάπα. Το περιστατικό εμπνέει τους Deep...

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το 2020 έρχονται γρήγορα τρένα στην Ελλάδα!

Όλο και πιο πίσω μεταθέτει το σχεδιασμό για τα γρήγορα τρένα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποδίδοντας τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης από τον ΟΣΕ.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε χθες στο 3ο συνέδριο για τις υποδομές και τις μεταφορές ο διευθύνων σύμβουλος κ. Φίλιππος Τσαλίδης, το νέο τροχαίο υλικό θα κάνει την εμφάνισή του σε ένα χρόνο από σήμερα. Όπως ανέφερε, είναι πολύ σημαντικές οι πρόσφατες αναβαθμίσεις της εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής (διπλή γραμμή με ηλεκτροκίνηση).

Ωστόσο παρά τους πρόσφατους κυβερνητικούς πανηγυρισμούς δήλωσε πως υπάρχουν ακόμη κατασκευαστικές εκκρεμότητες, με τα έργα σηματοδότησης και τους υποσταθμούς που εμποδίζουν την χρήση της ηλεκτροκίνησης σε όλο το δίκτυο του ΠΑΘΕ.

Το γάντι έπιασε ο Πρόεδρος του ΟΣΕ κ. Γιώργος Κακουλάκης λέγοντας ότι «δεν αρκεί να μετατίθενται ευθύνες στο Δημόσιο για όλα τα κακώς κείμενα» και ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της για επενδύσεις 500 εκ. ευρώ με σκοπό την βελτίωση των σιδηροδρομικών υποδομών. Αν ευσταθούν οι πληροφορίες τα επενδυτικά πλάνα των Ιταλών για την ελληνική αγορά θα ξεδιπλωθούν τις επόμενες μέρες.

Η διοίκηση των FSI σημείωσε ότι πέρσι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την οποία χαρακτήρισε ως τον εθνικό σιδηροδρομικό μεταφορέα, διακίνησε περισσότερους από 16 εκατ. επιβάτες και 1,4 εκατ. τόνους αγαθών.

Αναφορά έγινε και στις επενδύσεις της εταιρείας και στην απόκτηση της ΕΕΣΣΤΥ, από την οποία, όπως είπε, «απορρέουν στρατηγικά και οικονομικά οφέλη», προσθέτοντας ότι σε βάθος πενταετίας, η εταιρεία θα επενδύσει επιπλέον 25 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των μηχανοστασίων της.

Όπως είπε, πελάτες και εταιρεία βρίσκονται εν αναμονή ενός πιο σύγχρονου και αποτελεσματικού σιδηροδρομικού δικτύου, υπογραμμίζοντας ότι τα θετικά αποτελέσματα θα είναι πολλαπλά εφόσον θα σημάνουν ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών (μεγαλύτερη ακρίβεια στα δρομολόγια, πληροφόρηση, άνεση), τη δημιουργία εκατοντάδων νέων θέσεων εργασίας. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε στην πρόσληψη 143 προσλήψεων ενώ πάνω από 400 προβλέπει το τριετές business plan.

Στις προτεραιότητες της εταιρείας, συμπεριέλαβε την ανάπτυξη ανταγωνιστικών και καινοτόμων υπηρεσιών σε μία βιώσιμη οικονομική βάση, δίνοντας έμφαση στην ασφάλεια.

Ο κ. Τσαλίδης μίλησε επίσης για τη δραστική περικοπή του χρόνου στο δρομολόγιο Αθήνας – Θεσσαλονίκης και την προοπτική περαιτέρω μείωσής του στις 3 ώρες και 20 λεπτά, σχολιάζοντας ότι ήδη το τραίνο έχει καταστεί ευθέως ανταγωνιστικό με τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς.

Κατέστησε σαφές ότι στους επιχειρηματικούς άξονες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συγκαταλέγονται και οι διακρατικές υπηρεσίες με μεγαλύτερη βαρύτητα στις εμπορευματικές μεταφορές, λέγοντας πως το Θριάσιο θα αποτελεί στο εξής τη «βασική έδρα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας.

OΣΕ: Αφήστε την κριτική και κάντε επενδύσεις

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΟΣΕ κ. Γιώργος Κακουλάκης ως διαχειριστής της εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής σημείωσε, ότι η χώρα μας παραμένει ουραγός στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές στην ΕΕ, καταγράφοντας μερίδιο μόλις 1,2% στο σύνολο των εμπορευματικών μεταφορών, όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 17%.

Η Ελλάδα μέχρι το 2014 διέθετε 494 χλμ. ηλεκτροκινούμενης γραμμής, ενώ σήμερα, όπως επισήμανε ο Πρόεδρος του ΟΣΕ, έχουμε φτάσει στα 679 χλμ. σημειώνοντας μια αύξηση περίπου 40% μέσα στην περίοδο 2015-2019.

Όπως παρουσιάστηκε από τον Πρόεδρο του ΟΣΕ, το πιο ολοκληρωμένο πρότζεκτ του Οργανισμού είναι ο Εμπορευματικός Σιδηροδρομικός Σταθμός και Σταθμός Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) του Θριασίου Πεδίου, που ολοκληρώθηκε μετά από 30 χρόνια καθυστερήσεων στα τέλη του 2018. Το συγκρότημα ολοκληρώθηκε σε δύο φάσεις και συγχρηματοδοτήθηκε από πόρους του Ταμείου Συνοχής. Συνολικά δαπανήθηκαν περί τα 250 εκ. ευρώ.

Δίνοντας το στίγμα για το που βρίσκεται ο διεθνής διαγωνισμός παραχώρησης του ΕΣΣΣΔΙ, ο κ. Κακουλάκης σημείωσε ότι όλα είναι μεν έτοιμα για να περάσει ο διαγωνισμός στη φάση των δεσμευτικών προσφορών, εκκρεμεί όμως η προσφυγή ενός εκ των συμμετεχόντων στο ΣτΕ. Ο διαγωνισμός αφορά τη χρήση και την εκμετάλλευση με υποχρέωση για τον ανάδοχο να εκτελέσει με δαπάνες του τα υπολειπόμενα έργα και εξοπλισμό. Ο προϋπολογισμός των υπολειπόμενων έργων ανέρχεται σε 16 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον κ. Κακουλάκη, βάσει του στρατηγικού πλαισίου επενδύσεων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ο Οργανισμός, κατά την περίοδο 2015-2019, δρομολόγησε την πλήρη σύνδεση του δικτύου με λιμάνια και βιομηχανικές ζώνες. Αρχικά στα δυο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, σχεδιάζεται η αναβάθμιση με ηλεκτροκίνηση της γραμμής που συνδέει το δίκτυο με τον λιμένα του Νέου Ικονίου στον Πειραιά.

Όσο για τη Θεσσαλονίκη, σχεδιάζεται η αναβάθμιση σε μήκος 7 χλμ. της υφιστάμενης σύνδεσης με τον προβλήτα του λιμανιού και, όπως είπε ο πρόεδρος του ΟΣΕ, βρίσκεται στο στάδιο της μελέτης η σύνδεση σε δεύτερο προβλήτα. Επίσης, στον προγραμματισμό του ΟΣΕ βρίσκονται οι συνδέσεις με τους λιμένες Αλεξανδρούπολης, Πατρών, Καβάλας, Βόλου Ηγουμενίτσας.

Ως προς τις συνδέσεις του δικτύου με τις Βιομηχανικές Περιοχές της χώρας, ο κ. Κακουλάκης ενημέρωσε ότι έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες σύνδεσης των διυλιστηρίων της ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ στους Αγίους Θεοδώρους και των ΕΛ.ΠΕ. στον Ασπρόπυργο με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Βάσει όσων παρουσίασε, έχουν εκπονηθεί οι τεχνικές μελέτες της α’ φάσης για τη σύνδεση των ΒΙ.ΠΕ. 1 και 2 του Βόλου και του λιμένος Βόλου με τη σιδηροδρομική γραμμή Λάρισας – Βόλου.

Στο στάδιο των προκαταρκτικών μελετών βρίσκονται οι συνδέσεις με τις ΒΙ.ΠΕ. Αλεξανδρούπολης και Κιλκίς. Ακόμη, ο κ. Κακουλάκης αναφέρθηκε στην έγκριση από τον ΟΣΕ της κατασκευής δεύτερης γραμμής ηλεκτροκίνησης Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, η οποία έχει ανατεθεί στην ΕΡΓΟΣΕ και βρίσκεται στο στάδιο ένταξης σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

Τα πιο πρόσφατα στη κατηγορία

Μενίδι: Επεισοδιακή καταδίωξη με πυροβολισμό και τρεις συλλήψεις

Καταδίωξη με πυροβολισμό σημειώθηκε νωρίς το απόγευμα στο Μενίδι. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από την Αστυνομία, ομάδα ΔΙΑΣ έκανε σήμα σε όχημα με τρεις...

Κορωνοϊός: Στους τρεις μήνες το διάστημα χορήγησης τρίτης δόσης εμβολίου

Στους τρεις μήνες θα χορηγείται η τρίτη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού, όπως αποφάσισε σε έκτακτη συνεδρίασή της Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών. Την σχετική απόφαση...

Απαγόρευση συγκεντρώσεων και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την επίσκεψη Πάπα

Ιδιαίτερα μέτρα ασφαλείας λαμβάνονται από την Αστυνομία για την επίσκεψη του Πάπα Φραγκίσκου στην Αθήνα. Όπως ανακοινώθηκε με απόφαση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αθηνών,...
Κορωνοϊός: 2.702 νέα κρούσματα και 40 θάνατοι – Στους 431 οι διασωληνωμένοι

Κορωνοϊός: 97 θάνατοι – 694 διασωληνωμένοι – 6.201 νέα κρούσματα

Αυξημένοι και σήμερα οι θάνατοι από την COVID-19 στην Ελλάδα.  Ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 6.201 νέες λοιμώξεις κορωνοϊού (χθες 6.260). Το τελευταίο 24ωρο έχασαν τη ζωή...
Κορωνοϊός: Τι θα ισχύσει στα δικαστήρια

Στην ανακρίτρια με νέες κατηγορίες ο 48χρονος ψευτογιατρός

Αντιμέτωπος με νέα κατηγορία για νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα βρίσκεται είναι ο 48χρονος ψευτογιατρός ο οποίος καλείται να απολογηθεί για την πράξη αυτή...
Στη φυλακή ο Δημήτρης Λιγνάδης

Λιγνάδης: Παραπέμπεται σε δίκη για τέσσερις υποθέσεις βιασμού

Σε δίκη για 4 υποθέσεις βιασμού παραπέμπεται ο προφυλακισμένος ηθοποιός και σκηνοθέτης Δημήτρης Λιγνάδης. Με βούλευμα του ομόφωνα το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών αποφάσισε την παραπομπή...
Πράσινο φως για την πρόσληψη 480 συνοριοφυλάκων από το ΣτΕ

ΣτΕ: Συνταγματικός ο υποχρεωτικός εμβολιασμός

Τη σφραγίδα της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας έχει πλέον με τον πιο πιο επίσημο και αμετάκλητο τρόπο η υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού καθώς απορρίφθηκαν...

Βρείτε μας

7,826ΥποστηρικτέςΚάντε Like
133ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
935ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Λαϊκό Θέατρο Σκιών

Τα νέα και τα βίντεο του Καραγκιόζη

Διαβάστε Επίσης

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ακύρωση δρομολογίων εξαιτίας των πυρκαγιών σήμερα και αύριο

Σε ακύρωση των δρομολογίων των αμαξοστοιχιών 58 και 59 Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα και της αμαξοστοιχίας 885...

Σεξ: «Ένα στα γρήγορα»

Ποιο είναι το είδος του σεξ που βελτιώνει τη σεξουαλική ζωή των ζευγαριών; Το γρήγορο...

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Σε ποιες γραμμές παρουσιάζονται προβλήματα

Προβλήματα στη λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς έχει προκαλέσει η πολύ ισχυρή χιονόπτωση στην...

Λινού: Να φοράτε διπλή μάσκα σε λεωφορεία και τρένα

Κρύο και μέσα μαζικής μεταφοράς είναι οι κυριότεροι σύμμαχοι του κορωνοϊού. Η μόνη μας...

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή