Τετάρτη, 28 Φεβρουαρίου, 2024
15.6 C
Athens

Η Chiquita συνεργάζεται με τον διεθνούς φήμης καλλιτέχνη Romero Britto και λανσάρει την καμπάνια “Pop by Nature”

Η Chiquita λανσάρει τη νέα της καμπάνια “Pop by Nature” και προσκαλεί όλους τους φανατικούς θαυμαστές της, να συμμετάσχουν σ’ ένα μαγικό ταξίδι, μια ζωντανή σύνθεση τέχνης και φύσης, σε συνεργασία με τον διεθνώς αναγνωρισμένο καλλιτέχνη και ιδρυτή του Happy Art Movement, Romero Britto.

Η καμπάνια ενσαρκώνει το ζωντανό και πολύχρωμο πνεύμα της Chiquita και προσκαλεί τους λάτρεις της μπανάνας και της τέχνης σε όλο τον κόσμο να δουν τη ζωή από την pop πλευρά της.

Το κεντρικό θέμα της καμπάνιας αφορά ένα έργο τέχνης που δημιούργησε ο Romero Britto, το οποίο αναδεικνύει την pop εκδοχή της μπανάνας Chiquita. Αυτό το πολύχρωμο έργο τέχνης θα εμφανίζεται σε Out-Of-Home διαφημιστικές καμπάνιες στην αγορά, καθώς και σε digital καμπάνιες με δυνατότητα διάδρασης, ενισχύοντας το πνεύμα της Chiquita “It Peels So Good”.

Η Tina Varjabedian, Head of Global Communications της Chiquita δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε γι’ άλλη μια φορά με τον Romero Britto, έναν καλλιτέχνη του οποίου η δυναμική και αισιόδοξη pop art αντικατοπτρίζει το χαρούμενο πνεύμα της εταιρείας. Αυτή η καμπάνια δεν είναι μόνο μια γιορτή για τη μοναδική ενέργεια και pop διάθεση της μπανάνας Chiquita, αλλά μια πρόσκληση για όλους να ζήσουν τη ζωή με χρώμα και θετικότητα».

Η καμπάνια περιλαμβάνει προωθητικές δράσεις εντός των φυσικών καταστημάτων και διαδικτυακά, προκειμένου να προσφέρει στους καταναλωτές την ευκαιρία να κερδίσουν ένα μοναδικό ρολόι χειρός με το έργο τέχνης του Romero Britto. Επιπλέον, θα «τρέξουν» καμπάνιες στα social media, παρέχοντας συναρπαστικό περιεχόμενο που θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να συλλέξουν όλα τα limited-edition αυτοκόλλητα.

Η νέα συλλογή αυτοκόλλητων “Pop by Nature” δημιουργήθηκε για να χαρίσει χαμόγελα στους λάτρεις της μπανάνας σε όλο τον κόσμο και περιλαμβάνει σχέδια από την σειρά έργων τέχνης που δημιούργησε ο Britto για την καμπάνια της Chiquita. Οι καταναλωτές μπορούν να αναπαραστήσουν το συγκεκριμένο έργο του συλλέγοντας και τα 6 αυτοκόλλητα της συλλογής, τα οποία αλληλοσυμπληρώνονται τέλεια μεταξύ τους, για να ενώσουν το παζλ του έργου τέχνης.

O Romero Britto δήλωσε: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που συνεργάζομαι με μια εμβληματική εταιρεία όπως η Chiquita σε αυτή τη συναρπαστική καμπάνια. Η γεμάτη ζωντάνια εικόνα της μπανάνας Chiquita αποτελεί τον ιδανικό καμβά για να μοιραστώ την τέχνη μου και να εμπνεύσω την ευτυχία σε δισεκατομμύρια ανθρώπους». «Αυτή η συνεργασία είναι μια θαυμάσια ευκαιρία να συνδυάσουμε τον κόσμο της τέχνης και της φύσης και δεν υπάρχει ιδανικότερη επιλογή καλλιτέχνη από τον Britto για να να ζωντανέψει το “Pop by Nature” με τόσο δυναμικό και πολύχρωμο τρόπο!» πρόσθεσε ο Dr. Lucas Vidal, Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού BRITTO.

Η καμπάνια “Pop by Nature” όχι μόνο προβάλλει τη σύνδεση της τέχνης με τη φύση, αλλά καλεί επίσης τους καταναλωτές να αγκαλιάσουν την pop πλευρά της Chiquita. Από διαδραστικές καλλιτεχνικές συνθέσεις μέχρι ελκυστικό ψηφιακό περιεχόμενο, η Chiquita είναι έτοιμη να κάνει μια τολμηρή, καλλιτεχνική εμφάνιση την φετινή χρονιά.

Για να μάθετε περισσότερα για τη νέα καμπάνια και την υψηλή ποιότητα των νόστιμων κίτρινων μπανανών της Chiquita, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: Pop by nature | Chiquita

Τα πιο πρόσφατα στη κατηγορία

Σούπερ μάρκετ: Κάνουν χρυσές δουλειές – Αυξήθηκε ο τζίρος τους κατά 9,5% το 2023

Την αύξηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ έφερε ο πληθωρισμός το 11μηνο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2023, την ώρα που οι καταναλωτές κάνουν φθηνότερες επιλογές...

Είκοσι βιομηχανικά πάρκα εντάσσονται στην χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης – Ποιες περιοχές αφορά

Είκοσι βιομηχανικά πάρκα σε όλη την Ελλάδα (υφιστάμενα και νέα), εντάσσονται στο πρόγραμμα χρηματοδότησης του Ταμείου Ανάκαμψης, όπως προβλέπει απόφαση που υπέγραψε η Υφυπουργός...

Θα είναι η Vodafone ο επόμενος στόχος της ΔΕΗ;

H εξαγορά της Κωτσόβολος από τη ΔΕΗ έχει νόημα μόνον αν η τελευταία μπει στη λιανική αγορά των τηλεπικοινωνιών. Η άποψη αυτή κυκλοφορεί τις...

H ΔΕΗ εξαγοράζει Κωτσόβολο

Την υπογραφή συμφωνίας με την Currys plc για την εξαγορά της Κωτσόβολος έναντι αντιτίμου που αντιστοιχεί σε αξία επιχείρησης 200 εκατ. ευρώ, χωρίς να...

Τι σημαίνει ο πόλεμος στο Ισραήλ για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Λίγα εικοσιτετράωρα από την εισβολή των δυνάμεων της Χαμάς στο Ισραήλ και με την αιματοχυσία να συνεχίζεται, ο αντίκτυπος σε οικονομικό και επιχειρηματικό επίπεδο...

Αλλάζει πρόσωπο η Ακτή Βάρκιζας – Πλάνο 15 εκατ. ευρώ από τον όμιλο Γιαννακόπουλου

Η Ακτή Βάρκιζας πρόκειται να υπεκμισθωθεί σε εταιρεία συμφερόντων του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, με το πλάνο να περιλαμβάνει επενδύσεις της τάξης των 15 εκατ. ευρώ. Με...

«Στερεύει» η αγορά από λίθιο; Τι θα γίνει με τις μπαταρίες

Εν μέσω παγκόσμιου «αγώνα δρόμου» για την εξασφάλιση κοιτασμάτων λιθίου για την παραγωγή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και άλλα ηλεκτρονικά, αναλυτές προειδοποιούν ότι ο...

Βρείτε μας

7,826ΥποστηρικτέςΚάντε Like
133ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,245ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Λαϊκό Θέατρο Σκιών

Τα νέα και τα βίντεο του Καραγκιόζη

Διαβάστε Επίσης

Ο χρυσός αριθμός Φ – Ο μαγικός αριθμός της αρμονίας και της τελειότητας των αρχαίων Ελλήνων

Το ότι οι αρχαίοι Έλληνες είχαν εμμονή με την αρμονία και την τελειότητα...

Τι λένε τα άστρα για σήμερα, Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου;

Τι μας περιμένει; ΚΡΙΟΣ Σήμερα, αγαπημένε Κριέ, η τριπλή σύνοδος Ήλιου, Ερμή και Κρόνου στους Ιχθείς...

Η Φωτογραφία της ημέρας

Ένας χρόνος από το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη 28 Φεβρουαρίου 2024

Φιλαργυρία: Ένα πάθος που αιχμαλωτίζει τον άνθρωπο και τον ρίχνει στα δεσμά των πιο φρικτών παθών!

– Κάποιος σοφός Άραβας πριν πεθάνει είχε συντάξει τη διαθήκη του κι ανάμεσα στ’...