«Μόνο το 17% των επιχειρήσεων της χώρας έχουν τη δυνατότητα να ανταποκριθούν στις πωλήσεις μέσω του click away» τόνισε μιλώντας στον Αθήνα 984, ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, Βασίλης Κορκίδης.
«Η κατάσταση γενικά είναι πολύ δύσκολη και το take away είναι κάτι που πρέπει να το αφομοιώσουμε γρήγορα και εμείς οι έμποροι αλλά και οι καταναλωτές. Πρέπει όμως να το εφαρμόσουμε με προσοχή γιατί υπάρχει ο κίνδυνος -εάν μέσα στην εβδομάδα παρατηρηθεί συνωστισμός-να μην έχουμε ούτε αυτή τη δυνατότητα» πρόσθεσε
Ο κ Κορκίδης επισήμανε πως ναι μεν «η κατάσταση είναι δραματική ωστόσο υπάρχει και η θετική πλευρά καθώς «το click away μας δίνει την δυνατότητα να είμαστε μέσα στο κατάστημά και να πουλάμε το εμπόρευμά μας»
«Είναι γεγονός πως οι οικονομικές μας ανάγκες απαιτούσαν τη λειτουργία της αγοράς, η ψυχολογία μας το θέλει πολύ, η οικονομία το χρειάζεται, αλλά η λογική λέει να προτάξουμε την υγεία και να δείξουμε εμπιστοσύνη σε όσα προτείνουν οι ειδικοί στη κυβέρνηση» ανέφερε