Στις 30 Σεπτεμβρίου 1968 σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών που ήταν ασφυκτικά γεμάτες είχε ως αποτέλεσμα 34 νεκρούς και πάνω από 120 τραυματίες.
Τότε η αμαξοστοιχία 304 αφού στάθμευσε στον σταθμό Δερβενίου, συνέχισε το δρομολόγιο της, ωστόσο λίγα μέτρα μετά ακινητοποιήθηκε, αφού κάποιος τράβηξε τον μοχλό κινδύνου.
Την ίδια ώρα το δεύτερο τρένο, η «Υπερταχεία», που έκανε στάσεις μόνο σε κεντρικούς σταθμούς, πέρασε τον σταθμό του Δερβενίου, χωρίς να σταματήσει. Όπως είχε γράψει τότε η εφημερίδα «Πελοπόννησος» δεν είδε κανείς το προειδοποιητικό σήμα που είχε τοποθετηθεί. Μάλιστα οι μηχανοδηγοί μιλούσαν μεταξύ τους. Όταν αντιλήφθηκαν την ακινητοποιημένη αμαξοστοιχία προσπάθησαν να σταματήσουν το τρένο, αλλά ήταν πλέον αργά.
Στις 18:50 σημειώθηκε η σφοδρή σύγκρουση με αποτέλεσμα το τελευταίο βαγόνι της αμαξοστοιχίας 304 να διαλυθεί και τρία ακόμα βαγόνια να εκτροχιαστούν.
34 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, ενώ πάνω από 120 άνθρωποι τραυματίστηκαν.