Τετάρτη, 8 Μαΐου, 2024
18.6 C
Athens

Υπουργέ, είσαι εκτός τόπου και χρόνου… Να σε δω να εισπράττεις κλήση από Cayenne

 

Μια φορά κι έναν καιρό ήτανε μια χώρα που οι φύλακες σταμάτησαν να φυλάνε, με εντολή του βασιλιά. Μετά από λίγο καιρό πιο πολλοί άνθρωποι άρχισαν να σκοτώνονται στους δρόμους που ήταν αφύλαχτοι. Ο βασιλιάς, αφού προβληματίστηκε με τους συμβούλους του βρήκε τη λύση: Έφτιαξε πιο αυστηρούς νόμους!

Και επειδή αυτά μπορεί να συμβούν και στην πραγματικότητα, σωστά μάντεψαν οι αναγνώστες ότι η χώρα του παραμυθιού είναι η Ελλάδα. Γιατί μόνο στην Ελλάδα και στα παραμύθια ο ακραίος παραλογισμός είναι η καθημερινή πραγματικότητα.

Μετά από εννέα (9) αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Ασφάλειας τα τελευταία 30 χρόνια (μια αλλαγή κάθε τρία χρόνια στατιστικά) η κυβέρνηση και ο ευφάνταστος υπουργός Συγκοινωνιών, Έργων και Επικοινωνιών αποφάσισε ότι για τις διαρκείς παραβιάσεις του ΚΟΚ δεν φταίει ο φιλοτομαρισμός και η αντικοινωνικότητα των οδηγών σε συνδυασμό με την παντελή απουσία τροχαίας στους δρόμους. Όχι. Φταίνε οι καπιταλιστές. Οι άθλιοι πλούσιοι!

Και φταίνε οι πλούσιοι, γιατί, όπως αποκάλυψε ο ίδιος σε χτεσινές του δηλώσεις, οι πλούσιοι κάνουν ό,τι θέλουν στους δρόμους γιατί δεν τους ενδιαφέρει πόσο κάνει το πρόστιμο που θα πληρώσουν. Λεφτά έχουν!

Δεν θα σταθώ στο μείζον, που είναι ότι άνθρωποι με τέτοια ευφυία και με τέτοια επαφή με την πραγματικότητα έχουν την εξουσία να αποφασίζουν για την τύχη μας. Ας πρόσεχαν αυτοί που τους εκλέγουν κι εμείς που τους ανεχόμαστε. Αλλά, πάμε στο χτεσινό κατόρθωμα.

Σύμφωνα με τον ευφάνταστο υπουργό, τα πρόστιμα του ΚΟΚ θα επιβάλλονται πλέον με εισοδηματικά κριτήρια. Ακριβώς για να αποθαρρυνθούν οι πλούσιοι να αιματοκυλίζουν τους δρόμους και να παρκάρουν στα πεζοδρόμια! Ο υπουργός, βέβαια, αγνοεί δυο- τρία πραγματάκια, που όλοι όσοι οδηγούμε τα ζούμε καθημερινά:

Ο Έλληνας οδηγός δεν παρανομεί επειδή είναι πλούσιος ή φτωχός. Παρανομεί γιατί έτσι του γουστάρει. Έτσι τον βολεύει. Έτσι ξεθυμαίνει τα προσωπικά του συμπλέγματα. Είτε οδηγεί παπάκι είτε Cayenne η συμπεριφορά του είναι της αυθαιρεσίας και της περιφρόνησης του νόμου. Η διαφορά είναι ότι το παπάκι πάει όπως γουστάρει γιατί έτσι εκτονώνει το σύμπλεγμά του απέναντι σε ό,τι μεγαλύτερο κυκλοφορεί, ενώ αντίθετα το Cayenne πάει όπως του γουστάρει γιατί έτσι δηλώνει την επιβολή του σε ό,τι ασθενέστερο κυκλοφορεί.

Ο Έλληνας οδηγός, λοιπόν, είναι μάγκας. Δεν είναι κανένα χάπατο που μπορεί να του φορέσει κανείς χαλινάρι. Το δείχνει και στον τροχονόμο που αν τύχει και τον βουτήξει αρχίζει την κλάψα και τις δικιολιογίες πρώτης δημοτικού. Αλλά, ο τροχονόμος δεν τον πιάνει. Γιατί δεν υπάρχει τροχονόμος στους δρόμους! Γι αυτό και ο Έλληνας οδηγός είναι μάγκας…
Σχεδόν όλοι, με ελάχιστες εξαιρέσεις, δεν παρκάρουν στα πεζοδρόμια και στις ράμπες των

ανάπηρων επειδή έχουν λεφτά. Παρκάρουν γιατί δεν έχουν συνείδηση. Δεν έχουν κοινωνική συνείδηση. Στα παλιά τους τα παπούτσια. Και αυτά θα μπορούσε να τα δει με τα ματάκια του ο υπουργός αν κυκλοφορούσε σαν θνητός και διαπίστωνε ότι όλα αυτά τα γαϊδούρια είναι υπερταξικά. Από φτηνά Fiesta και παλιοκαιρισμένες Mercedes μέχρι ολοκαίνουργια SUV και κάθε είδους φορτηγάκια.

Εκεί θα διαπίστωνε ο υπουργός και την αιτία που καθένας παρκάρει όπου του γουστάρει: Κανείς δεν τον ελέγχει! Δεν υπάρχει τροχαία. Πουθενά!
Σχεδόν όλοι μιλάνε στο κινητό την ώρα που οδηγούν οποιοδήποτε αυτοκίνητο και δίτροχο.

Είτε μένει στο Αιγάλεω για δυό χρόνια σαν τον κυβερνητικό εκπρόσωπο είτε στην Πολιτεία. Και μιλάνε ανενόχλητοι γιατί δεν υπάρχει κανείς να τους ενοχλήσει! Δεν υπάρχει τροχαία να τους ελέγξει.

Όποιος μπορεί να τρέξει με 150 και 180 χλμ στις εθνικές οδούς τρέχει. Είτε είναι Horizon είτε BMW είτε Smart είτε Hammer. Πρέπει να ομολογήσουμε ότι όσο μεγαλύτερη η τζιπάρα τόσο πιο επιθετικό είναι συνήθως το οδήγημα. Συνήθως. Όσο πιο πολλά τα κυβικά τόσο πιο πολλά τα γκάζια. Συνήθως.

Αλλά, οι οδηγοί δεν τρέχουν επειδή έχουν λεφτά και δεν τους ενδιαφέρει αν θα πληρώσουν το πρόστιμο. Τρέχουν γιατί δεν θα πληρώσουν κανένα πρόστιμο! Επειδή για να πληρώσεις πρέπει κάποιος να σου κόψει κλήση. Ποιος θα σου κόψει όταν η τροχαία είναι άφαντη από τους δρόμους, όπως και τα ραντάρ, «για λόγους οικονομικής δυσπραγίας», όπως ομολόγησε ο υπουργός Τόσκας μετά το δυστύχημα με την Porsche έξω από τη Λάρισα;

Φυσικά, για τους Έλληνες οδηγούς για όλα αυτά φταίει το κράτος! Όχι γιατί δεν τους πιάνει. Αλλά γιατί δεν έχει βάλει δωρεάν υπόγειο πάρκινγκ σε κάθε δρόμο (αλλά όχι στο δικό τους δρόμο), δεν έχει δωρεάν hands free σε κάθε αυτοκίνητο, δεν έχει βάλει τα όρια στα 180 χλμ στις εθνικές οδούς, που δεν είναι εθνικές, αλλά ιδιωτικές, και άπειρες τέτοιες δικιολογίες, όχι πολιτών. Αλλά κακομαθημένων φιλοτομαριστών που δεν έχουν καμιά κοινωνική συνείδηση.

Ο Έλληνας οδηγεί ακριβώς όπως είναι σαν χαρακτήρας. Είτε είναι πλούσιος είτε φτωχός. Αυθαίρετος και ψευτοτσαμπουκάς. Και οδηγεί έτσι για έναν και μόνο λόγο. Γιατί είναι ανεξέλεγκτος. Σιχαίνεται τον έλεγχο, όπως και την αξιολόγηση. Και θέλει όλα να λειτουργούν ρολόι, αρκεί να μην συμβάλει ο ίδιος σ αυτό.

Η μόνη τροχονόμηση που βλέπουμε παγίως είναι μοτοσυκλετιστές της αστυνομίας να ελέγχουν μηχανάκια! Αυτά προλαβαίνουν, αυτά τους είναι εύκολα. Οι αδύναμοι. Κανένα αμάξι πλούσιου δεν έχω δει να σταματάει από τους τροχαίους και τους μοτοσυκλετιστές για έλεγχο. Και δύο «πολυτελή» που έχω δει στην Αττική Οδό έφυγαν με χαιρετούρες! Προφανώς με εντολή άνωθεν. Το ίδιο άνωθεν που θέλει τώρα να κυνηγήσει τους … πλούσιους!

Ο υπουργός Σπίρτζης φέρνει έναν ακόμα άχρηστο νόμο, με δεκάδες αλλαγές που δεν πρόκειται να αλλάξουν σε τίποτε το τοπίο στους ελληνικούς δρόμους. Όλοι οι προηγούμενοι νόμοι με τα ποινολόγια και τα point systems δεν απέτυχαν επειδή δεν ήταν καλοί ή αυστηροί νόμοι. Ίσα ίσα. Και ακριβά πρόστιμα είχαν και αφαιρέσεις διπλωμάτων και φυλακίσεις. Απέτυχαν γιατί δεν υπήρχε μια διαρκής τροχονόμηση. Γιατί δεν εφαρμόστηκαν στην πράξη ΔΙΑΡΚΩΣ. Η χώρα έχει τσακωθεί με το ΔΙΑΡΚΩΣ.

Το ίδιο θα γίνει και τώρα. Υπηρεσίες θα γίνουν άνω κάτω, χιλιάδες ευρώ θα πεταχτούν στα σκουπίδια, θα ξαμοληθεί η τροχαία για λίγες μέρες στην αρχή και μετά θα ξαναπέσουμε στα ίδια.

Γιατί ο υπουργός έχει γραμμένη την οδική ασφάλεια στα παλιά του τα παπούτσια. Απλώς βρήκε με τις υπηρεσίες του έναν τρόπο να μαζέψει περισσότερα έσοδα στο κρατικό ταμείο. Νομίζει. Δεν ξέρει ποιος σβήνει τα πρόστιμα και τις κλήσεις σε όσους δεν είναι φουκαράδες και νομοταγείς;

Ο Έλληνας οδηγός είναι αυθαίρετος γιατί αυτό του επιτρέπουν να είναι οι κυβερνήτες του. Έτσι θα ήταν και ο Γερμανός, ο Βρετανός, ο Σουηδός αν ήταν ανεξέλεγκτοι. Η Ελβετία και η Φινλανδία που φέρνει η προπαγάνδα του υπουργού σαν παραδείγματα εισοδηματικών κριτηρίων στον ΚΟΚ κυβερνιόνται από Κυβερνήσεις. Όχι από μπουλούκια.

πηγη: gianniotis

Τα πιο πρόσφατα στη κατηγορία

Ο ερωτιάρης υπουργός ξαναχτυπά… Πάμε για νέα επεισόδια.

Τον χώρισε η ερωμένη του (αφού τον «κεράτωσε» πρώτα), τον χώρισε η γυναίκα του (αφού την είχε «κερατώσει» πολλάκις), αλλά ο κορυφαίος υπουργός μοιάζει…...

Ανδρουλάκης και Δούκας ήπιαν τον «καφέ της ειρήνης» στο δημαρχείο της Αθήνας

«Ανακωχή» για τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Νίκο Ανδρουλάκη και τον δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα, που έκαναν το πρώτο και σημαντικό βήμα προς αποκατάσταση… των...

Τι ζουμε στην Ελλαδα!!!«Γεια σου κούκλε»: Ο Α.Μπέος κατήγγειλε ότι έπεσε… θύμα «σεξουαλικής παρενόχλησης»...

Ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος, με ανάρτησή του στο Facebook, κατήγγειλε ότι το πρωί της Δευτέρας (22/4), έπεσε θύμα… «σεξουαλικής παρενόχλησης» από την Ζωή...

Ο Κασελλάκης στην Πάρο με το σκάφος του – Χλιδάτη προεκλογική εκστρατεία

Νέα ήθη στην πολιτική με τον αριστερό Στέφανο Κασσελάκη να φτάνει πριν από λίγο στο νησί της Πάρου με το σκάφος του. Ο πρόεδρος του...

ΣΥΡΙΖΑ: “Αυτογκόλ” με το …βάπτισμα

Εσωκομματική συζήτηση προέκυψε από τις δηλώσεις Κασσελάκη για το βάπτισμα του –όταν ανέφερε πως σχηματίστηκε σταυρός από το λάδι– και την κριτική που του...

Άλλαξε άποψη ο Γκλέτσος για τον Κασσελάκη: Απογοήτευση το παιδί

Άλλαξε εντελώς την άποψή του για τον Στέφανο Κασσελάκη ο Απόστολος Γκλέτσος, όπως προκύπτει τόσο από ανάρτησή του στο Facebook όσο και από απαντήσεις...

Οι Σαμαρικοί δίνουν γραμμή για δισταυρία Μπελέρη και Μουρούτη

Πληροφορίες ότι ο μηχανισμός του Αντώνη Σαμαρά σε όλη την Ελλάδα έχει αρχίσει να κινητοποιείται υπέρ της δισταυρίας Μπελέρη – Μουρούτη φτάνουν προς όλες τις πλευρές του πολιτικού ρεπορτάζ. Οι...

Βρείτε μας

7,826ΥποστηρικτέςΚάντε Like
133ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,245ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Λαϊκό Θέατρο Σκιών

Τα νέα και τα βίντεο του Καραγκιόζη

Διαβάστε Επίσης

Απίστευτο κι όμως αληθινό – Λαρισαίος “έφαγε” κλήση… άνω των 13.000 ευρώ

Μια απίστευτη ιστορία διαδραματίστηκε στη Λάρισα με «πρωταγωνιστή» έναν νεαρό ιδιοκτήτη αυτοκινήτου και την Ελληνική Αστυνομία καθώς, όπως αποδείχθηκε, ο πρώτος κινούσε παράνομα το όχημά του που είχε δηλωθεί...

Δήμαρχος Σερρών: Του έκοψαν κλήση και τους έδωσε συγχαρητήρια

Του έκοψαν κλήση και αυτός συνεχάρη την Τροχαία επειδή κάνει σωστά τη δουλειά της. Πρόκειται για...

Χιλιάδες κλήσεις για παράνομη στάση και στάθμευση

Δεκάδες χιλιάδες κλήσεις για παράνομη στάση και στάθμευση έκοψε η Τροχαία σε όλη την...

Θεσσαλονίκη: Έκοψαν κλήση στο Μπουτάρη

Τι κι αν είναι δήμαρχος Θεσσαλονίκης. Η δημοτική αστυνομία στην συμπρωτεύουσα δεν κάνει διακρίσεις,...