Σε τηλεφωνικές κλήσεις και ηλεκτρονικά μηνύματα (email) σε χιλιάδες πολίτες που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές στην εφορία προχωρούν οι υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), προκειμένου αυτοί να τακτοποιήσουν τις φορολογικές τους υποχρεώσεις με την εφάπαξ εξόφληση της οφειλής η τον διακανονισμό της σε δόσεις.
Στην ουσία οι φορολογικές υπηρεσίες ακολουθούν τις πρακτικές των εισπρακτικών εταιρειών, στις οποίες προσφεύγουν οι τράπεζες και τα funds , για να επιταχύνουν την είσπραξη των ανεξόφλητων οφειλών. Και για τι είδους φορολογικές υποχρεώσεις εφαρμόζονται όλα αυτά;
Για υποθέσεις φορολογουμένων οι οποίοι δεν υπέβαλαν εμπρόθεσμα δηλώσεις ΦΠΑ ή Φόρου Μισθωτών Υπηρεσιών ή άφησαν απλήρωτα βεβαιωθέντα ποσά ΦΠΑ, φόρου εισοδήματος ή άλλων φόρων.
Αν οι εφοριακοί δεν εντοπίσουν στο τηλέφωνο τον υπόχρεο φορολογικών υποχρεώσεων ακολουθούν e-mail από τις διευθύνσεις no.reply@taxisnet.gr και dfs1@aade.gr της ΑΑΔΕ.
Τα ηλεκτρονικά μηνύματα έχουν να κάνουν με τα εξής:
1) Τα ηλεκτρονικά μηνύματα (email) υπενθύμισης αφορούν στην υποβολή περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ σε επιχειρήσεις που τηρούν απλογραφικά και διπλογραφικά βιβλία και αποστέλλονται προς υπενθύμιση της φορολογικής υποχρέωσης.
2) Τα ηλεκτρονικά μηνύματα εντοπισμού απευθύνονται σε υπόχρεους ,όπως σε επιχειρήσεις που δεν έχουν υποβάλλει εμπρόθεσμα την περιοδική δήλωση ΦΠΑ , σε φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις που δεν υπέβαλαν εμπρόθεσμα τη δήλωση εισοδήματος , για μη εμπρόθεσμη πληρωμή “φρέσκων” ληξιπρόθεσμων οφειλών, λοιπές φορολογικές υποχρεώσεις (υποβολή δήλωσης Ε9,έναρξη /μεταβολή εργασιών) αλλά και περιπτώσεις φορολογουμένων που θα εντοπιστούν μετά από διασταυρώσεις στοιχείων να μην έχουν υποβάλλει φορολογική δήλωση η βρέθηκαν με αδήλωτα εισοδήματα στους οποίους καταλογίστηκε πρόσθετος εκτιμώμενος φόρος.