Μια παράπλευρη απώλεια κυρία Κεραμέως που πρέπει να λάβετε υπόψιν σας στη διαδικασία συγκέντρωσης μορίων από τους μαθητές ειδικά του Λυκείου, είναι η άθλια διαδικασία βαθμολόγησης των Καθηγητών, οι οποίοι μέσα από τις δυσκολίες της τηλεκπαίδευσης βαθμολόγησαν τους μαθητές με αυστηρότητα ή με χαλαρότητα και πολλοί αδικήθηκαν και άλλοι ευνοήθηκαν ανάλογα με την …σύνδεση του διαδικτύου ή τα κέφια του καθηγητή στο σπίτι!
Με κάποιο διαγώνισμα που αντέγραψαν μαθητές ανέβηκαν βαθμολογία ενώ άλλοι που ακολούθησαν τους κανόνες είδαν χαμηλή βαθμολογία…
Με αυτές τις αδικίες και τις πληγές που αφήνουν σε κάποιες ευαίσθητες μαθητικές ψυχές τι θα κάνετε κυρία υπουργέ;
Μήπως να αλλάζατε τη διαδικασία μοριοδότησης στους βαθμούς εισαγωγής στις σχολές;