Ευρύτερη συναίνεση, τουλάχιστον επί της αρχής του νομοσχεδίου, καταγράφεται από τις τοποθετήσεις των εισηγητών και των ειδικών αγορητών των κομμάτων, κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου για τον Ε65 στην Ολομέλεια της Βουλής, οι οποίοι αναγνωρίζουν την αναπτυξιακή σημασία του βόρειου οδικού άξονα του Ε65 για την οικονομία και τη Δυτική Μακεδονία.
Υπέρ του νομοσχεδίου τάσσονται ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ, παρά τις επιμέρους παρατηρήσεις που κατέγραψαν ο εισηγητής της μειοψηφίας και ο ειδικός αγορητής του ΚΙΝΑΛ.
Αντίθετα, κατά των κυρώσεων τάχθηκαν οι ειδικοί αγορητές του ΚΚΕ, της Ελληνικής Λύσης και του ΜέΡΑ25.
Μητσοτάκης: Μέρος του νέου αναπτυξιακού μοντέλου ο Ε-65
Για ένα πολύ σημαντικό έργο που θα συνδέει 3 περιφέρειες την Θεσσαλία, τη Δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο έκανε λόγο ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, παρεμβαίνοντας στη συζήτηση στην Βουλή για τον Ε 65.
«Η ψήφιση της σύμβασης του βόρειου Οδικού Άξονα Ε65 από τη Βουλή σηματοδοτεί το τέλος μιας εκκρεμότητας 14 ετών», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, τονίζοντας ότι το έργο είχε κενό χρηματοδότησης και χρειάστηκε και η προσωπική του παρέμβαση στην διεύθυνση ανταγωνισμού της ΕΕ, προκειμένου να πάρει το πράσινο φώς για να χρηματοδοτηθεί με 450 εκ από το Ταμείο Ανάκαμψης και να είναι έτοιμο σε 3 χρόνια από σήμερα. «Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν το απόλυτο κενό χρηματοδότησης. Στις 20 Δεκεμβρίου του 2019 δεσμεύθηκα πως παρά τα εμπόδια που κληρονομήσαμε πως το έργο θα ολοκληρώνονταν πάση θυσία. Έτσι επιβεβαιώσαμε το σύνθημα μας: το είπαμε, το κάναμε. Κατόπιν και δικής μου παρέμβασης στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ, κατορθώσαμε να λάβουμε τη σχετική έγκριση. Διαψεύσαμε για μία φορά ακόμη όσους είχαν σπεύσει να χαρακτηρίσουν την εν λόγω εξέλιξη περίπου αδύνατη. Ο Ε- 65 Θα δημιουργήσει για την Θεσσαλία περίπου 1000 θέσεις κατά την κατασκευή του και περίπου 150 θέσεις κατά την λειτουργία του» ανέφερε και πρόσθεσε ότι Ο Ε-65 Θα δημιουργήσει για την Θεσσαλία περίπου 1.000 θέσεις.
Σημείωσε ακόμη ότι η ψήφιση του έργου, συμπίπτει και με ένα άλλο σημαντικό γεγονός, την πανηγυρική έγκριση από το ΕΚΟΦΙΝ του εθνικού σχεδίου ανάκαμψης Ελλαδα 2.0, διαλύοντας τα έωλα επιχειρήματα περί δήθεν αδυναμιών του σχεδίου.
Τέλος, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε ότι σήμερα ξεδιπλώνεται στη χώρα ένα πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων που αγγίζει τα 13 δισ. ευρώ, μεταξύ αυτών η Γραμμή 4 του Μετρό αλλά και το Μετρό Θεσσαλονίκης, καλώντας τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ στην πραγματική λειτουργία του έργου και «όχι στους μουσαμάδες».