Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024
21.6 C
Athens

Ήθελε να σβήσει το παρελθόν: Η κούκλα του ελληνικού σινεμά με την ελιά, την αφαίρεσε για να μην την αναγνωρίζει κανείς

Μετά από δύο γάμους και συνολικά τρία παιδιά η Ντίνα Τριάντη, μια από τις πλέον αναγνωρίσιμεςηθοποιούς  της δεκαετίας του ’60, συμβιβάζεται με το ρόλο της συζύγου και μητέρας, αφήνοντας σταδιακά πίσω της μια ολόκληρη καριέρα .

Μια απόφαση που ίσως αργότερα να μετάνιωσε στην ζωή της.

Γεννήθηκε στις 7 Νοεμβρίου 1936, κόρη των προσφύγων από την Μικρά Ασία, Γιάννη και Ροδάνθης Μαξούρη, αλλά στο σινεμά και στο θέατρο κράτησε το επώνυμο του πρώτου συζύγου της, Αίαντα Τριάντη, ο οποίος ουσιαστικά ήταν ο άνθρωπος που της άνοιξε την πόρτα του χώρου. Γνωρίστηκαν ότι εκείνη βρισκόταν στο τέλος της εφηβείας της κι εκείνος ήταν ακόμη φοιτητής της Δραματικής Σχολής Μιχαηλίδη και παράλληλα συμμετείχε σε παραστάσεις αρχαίου δράματος. Όταν έμαθε ότι ο Αλέξης Μινωτής ζητούσε νεαρά άφθαρτα πρόσωπα για ένα έργο του, δεν δίστασε να την προτείνει και –εκ των πραγμάτων- δικαιώθηκε απόλυτα.

Αυτή ήταν και η πρώτη επαφή με την υποκριτική για την Ντίνα Τριάντη η οποία από μικρή είχε βγει στην βιοπάλη για να βοηθήσει την οικογένειά της εκείνα τα δύσκολα χρόνια. Πριν καν η κατά τα άλλα αγαπημένη και δεμένη οικογένειά της ορθοποδήσει από την προσφυγιά, ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος και η Κατοχή έφεραν ακόμη πιο δύσκολες μέρες. Η εργασία σε πολύ νεαρή ηλικία ήταν για αυτήν μονόδρομος. Μετά από τέτοια παιδικά χρόνια, η Ντίνα που ήταν και η ίδια ακόμη παιδί, παντρεύεται και φέρνει στον κόσμο την Γκέλλυ. Στα 18 χρόνια της μόλις αρχίζει να ακροβατεί μεταξύ των υποχρεώσεών της, αλλά τα καταφέρνει περίφημα.

Ήθελε να σβήσει το παρελθόν: Η κούκλα του ελληνικού σινεμά με την ελιά, την αφαίρεσε για να μην την αναγνωρίζει κανείς

Κάνει το ντεμπούτο της στον κινηματογράφο σε κανονικό ρόλο στα «Μαναβάκια» το 1957 κι ενώ νωρίτερα ο Νίκος Κούνδουρος την είχε επιλέξει για ένα πέρασμα στην ταινία του «το Ποτάμι». Ουσιαστικά τότε έρχεται και το ευρύ κοινό σε επαφή με το αισθητικό προφίλ της και το πρόσωπό της στο οποίο ξεχώριζε η ιδιαίτερη ελιά η οποία και τελικά την καθόρισε.

Το 1958 εμφανίζεται για πρώτη φορά στο θέατρο και ακολουθούν διάφορες ταινίες, με την πλέον χαρακτηριστική να είναι το φιλμ «Της κακομοίρας», στο ρόλο της Λίτσας, με τους Κώστα Χατζηχρήστο και Νίκο Ρίζο. Μέχρι το 1970, μέσα σε ελάχιστα χρόνια δηλαδή, συμμετέχει σχεδόν σε 70 παραγωγές (68 λέει η επίσημη καταμέτρηση) και μένει στη συνείδηση του κόσμου για το υποκριτικό ταλέντο της.

Τότε (1967) γνωρίζει τον δεύτερο μεγάλο έρωτα της ζωής της που προέρχεται κι αυτός από το καλλιτεχνικό στερέωμα και δεν είναι άλλος από τον Λάκη Κομνηνό. Με τον διάσημο Έλληνα ηθοποιό θα περάσουν μερικά υπέροχα χρόνια και καρποί της κοινής ευτυχισμένης ζωής τους είναι και τα δύο παιδιά τους, Γιώργο και Γιάννη. Μαζί θα μείνουν για αρκετά χρόνια και μέσα σε αυτό το διάστημα η Ντίνα Τριάντη θα κάνει σταδιακά στην άκρη τα όνειρά της στον χώρο. Στην αρχή σταμάτησε τις μακρινές περιοδείες και μετά ήρθε και το «αντίο» στον κινηματογραφικό φακό.

Ήθελε να σβήσει το παρελθόν: Η κούκλα του ελληνικού σινεμά με την ελιά, την αφαίρεσε για να μην την αναγνωρίζει κανείς

Τα επόμενα χρόνια θα αφοσιωθεί αποκλειστικά στα παιδιά της και για να τα μεγαλώσει θα κάνει οποιαδήποτε δουλειά βρίσκει μπροστά της. Εργάζεται σε μπαρ στο Κολωνάκι, σερβιτόρα σε εστιατόριο  στην Ηλιούπολη, ακόμη και πωλήτρια σε κατάστημα ρούχων στην Αργυρούπολη. Έριξε αυτό που λέμε «μαύρη πέτρα» πίσω της σε τέτοιο βαθμό που αποφάσισε μέχρι και να αφαιρέσει χειρουργικά την ελιά της που αποτελούσε το σήμα κατατεθέν της. Δεν ήθελε καν να την αναγνωρίζουν και να την ρωτούν για το παρελθόν.

Την δεκαετία του ’90, χωρίς την ελιά της πια, θα επιστρέψει για λίγο στην υποκριτική, συμμετέχοντας στα σίριαλ «Μίνι σούπερ μάρκετ ονείρων» του Π. Λαοκράτη στην ΕΤ1 και «Γόβα στιλέτο» στον ANT1, ενώ θα παίξει και σε μερικά θεατρικά έργα με τα οποία σφραγίστηκε οριστικά μια καριέρα που θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη εάν η Ντίνα Τριάντη είχε πάρει διαφορετικές αποφάσεις.

Τα πιο πρόσφατα στη κατηγορία

«Τα απόκρυφα μιας μοναχής»: Η ταινία με τον γαργαλιστικό τίτλο και τον Κώστα Τσάκωνα...

Η αλήθεια είναι πως κι εμείς, αν και έχουμε δεν την συγκεκριμένη ταινία, δεν γνωρίζαμε τον όρο «nunsploitation» που περιγράφει μια σειρά από φιλμ...

Απαράμιλλη ομορφιά, πολύπλευρο ταλέντο: Η Ελληνίδα Μπριζίτ Μπαρντό που έγινε σύμβολο με τους δικούς...

Στην εποχή της υπήρξε σύμβολο, θεωρείται η Ελληνίδα Μπριζίτ Μπαρντό. Η Ελένη Προκοπίου έγραψε τη δική της ιστορία στο ελληνικό σινεμά. Η κινηματογραφική της πορεία...

Αυτοκτόνησε στα 45: Το τραγικό τέλος του γόη του ελληνικού σινεμά που έψαχνε όλη...

Κανείς δεν ήξερε τον Γολγοθά που ανέβαινε... Στα χρυσά χρόνια του ελληνικού κινηματογράφου υπήρξε ένας αληθινός ζεν πρεμιέ, ένας άντρας που έκαιγε γυναικείες καρδιές. Ήταν...

Τολμηρός, αντισυμβατικός και «πειραγμένος»: Τον πιο ακραίο σκηνοθέτη του ελληνικού σινεμά δεν τον θυμάται...

Αυτά που έκανε θα ήταν too much ακόμα και για σήμερα, πόσο μάλλον τότε… Ελληνικός κινηματογράφος δεν είναι μόνο «Φίνος Φιλμ», «Καραγιάννης – Καρατζόπουλος A.E.»,...

Σαν σήμερα 20 Απριλίου πέθανε ο Νίκος Ρίζος

Ο σπουδαίος Έλληνας κωμικός Νίκος Ρίζος γεννήθηκε στην Άρτα, στις 30 Σεπτεμβρίου του 1924. Εμφανίστηκε πρώτη φορά στο θέατρο το 1948 στην επιθεώρηση του Αλέκου Σακελλάριου «Άνθρωποι, άνθρωποι», η...

20 Ατάκες του Θανάση Βέγγου που άφησαν εποχή (Βίντεο)

  Γέννηση: 29 Μαΐου 1927, Παλαιό Φάληρο Απεβίωσε: 3 Μαΐου 2011, Αθήνα   https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=kSKAG5aunyA

Η απόπειρα δολοφονίας κατά του Βασ. Αυλωνίτη, επειδή σατίριζε τον Ε.Βενιζέλο

Πιο ελαφρύ και ασυνήθιστο το σημερινό θέμα, αλλά ιδιαίτερα σοβαρό, αφού αναφέρεται στην δολοφονική επίθεση που δέχθηκε ένας κορυφαίος καλλιτέχνης,ο οποίος σατίριζε από σκηνής...

Βρείτε μας

7,826ΥποστηρικτέςΚάντε Like
133ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,245ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Λαϊκό Θέατρο Σκιών

Τα νέα και τα βίντεο του Καραγκιόζη

Διαβάστε Επίσης