Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024
23.1 C
Athens

Τα νέα Jumbo: Ο γίγαντας με τις πιο χαμηλές τιμές ανοίγει 12 καταστήματα στην Ελλάδα

Έρχεται να αλλάξει τις ισορροπίες

Ισχυρότατο ανταγωνισμό που ενδεχομένως θα αποβεί προς όφελος των καταναλωτών έρχεται να δημιουργήσει η άφιξη στην Ελλάδα της αλυσίδας καταστημάτων Pepco η οποία θα συμβεί μέσα στο επόμενο έτος.

Πρόκειται για μια εταιρεία με έδρα την Πολωνία, η οποία ιδρύθηκε το 1999 αλλά τα τελευταία χρόνια έχει πραγματοποιήσει άλματα, έχοντας εδραιώσει την παρουσία της σε 17 χώρες σε όλη την Ευρώπη, με την δική μας -αλλά και μερικές ακόμη- να προστίθεται σε αυτές μέσα στους επόμενους μήνες.

Το αντικείμενο εργασιών στον τομέα του λιανικού εμπορίου είναι τέτοιας φύσης που κάνει τους αναλυτές να την παρομοιάζουν με τα γνωστά σε όλους μας Jumbo, καθώς κινείται περίπου στα ίδια «μονοπάτια», έχοντας τον ίδιο προσανατολισμό και φιλοσοφία με τον εγχώριο «κολοσσό». Δηλαδή χαμηλές τιμές, ευκολία πρόσβασης και προσφορά μιας πληθώρας αγαθών που απευθύνεται κυρίως στον μέσο καταναλωτή και την οικογένεια.

Πιο συγκεκριμένα, η πολωνική εταιρεία η οποία σχετικά πρόσφατα εισήχθη στο Χρηματιστήριο Αξιών της Βαρσοβίας, προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων που περιλαμβάνει ρούχα για όλες τις ηλικίες, παιχνίδια, υποδήματα, καλλυντικά, είδη για το σπίτι, αξεσουάρ μόδας, είδη διακόσμησης και πολλά-πολλά άλλα οικιακά προϊόντα που θα ήταν αδύνατο να αναλυθούν κωδικό προς κωδικό.

Άλλωστε και η ίδια η Pepco επενδύει ακριβώς σε αυτά τα συγκεκριμένα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, προβάλλοντας κατά κύριο λόγο τέσσερις αρχές πάνω στις οποίες κινείται η λειτουργία της. Τα πολυάριθμα καταστήματα, τις χαμηλές τιμές, την ποικιλία προϊόντων και –τέλος- την εξαιρετικά ευέλικτη και φιλική προς τον καταναλωτή πολιτική επιστροφών της.

Αυτοί είναι οι πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίζονται τα «νέα Jumbo», όπως τους αποκαλούν, και οι Έλληνες καταναλωτές, μετά τους Βρετανούς, τους Ιταλούς, τους Ισπανούς, τους Βούλγαρους, τους Εσθονούς, τους Ιρλανδούς, τους Αυστριακούς, σύντομα τους Γερμανούς και πολλούς-πολλούς ακόμη, θα έχουν την ευκαιρία να το κρίνουν και να το διαπιστώσουν μέσα στο 2022, όταν και σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Capital.gr θα λειτουργήσουν τα πρώτα καταστήματα της Pepco στη χώρα.

Σύμφωνα με το πλάνο και τον στρατηγικό σχεδιασμό που εκπονήθηκε, σε πρώτη φάση θα ανοίξουν 12 τέτοια καταστήματα, με κύριο στόχο περιοχές της πρωτεύουσας. Στην Αθήνα λοιπόν αναμένεται να έχει ισχυρή παρουσία σε κομβικά σημεία, προχωρώντας σε μακροχρόνια μίσθωση ακινήτων, δημιουργώντας καταστήματα εμβαδού που θα κυμαίνεται από 350 έως 650 τετραγωνικά μέτρα κατά μέσο όρο, ενώ στη συνέχεια στοχεύει να επεκταθεί και σε άλλες μεγάλες πόλεις, πάντα με την ίδια λογική και φιλοσοφία. Μάλιστα το ρεπορτάζ αναφέρει ότι έχει ήδη απευθυνθεί σε μεσίτες, ενώ σε πρώτη φάση σχεδιάζει να προσλάβει περίπου 120 υπαλλήλους σε μόνιμη βάση.

Η εκπτωτική αλυσίδα εξυπηρετεί 20 εκατομμύρια πελάτες σε μηνιαία βάση σε ολόκληρη την Ευρώπη, διατηρεί πάνω από 2.500 καταστήματα, ενώ απασχολεί περισσότερα από 20.000 άτομα, ενώ το συνολικό εμβαδόν των αποθηκευτικών της χώρων ξεπερνά τα 200.000 τμ.

«Το λανσάρισμα στην Ελλάδα σηματοδοτεί για την Pepco το επόμενο σημαντικό βήμα στη τροχιά ανάπτυξης που έχει εισέλθει. Μετά από την αναλυτική έρευνα αγοράς που πραγματοποιήθηκε και με πρόσφατο επιτυχημένο παράδειγμα την είσοδο μας με καταστήματά σε μεσογειακές χώρες όπως η Ισπανία το 2021 και η Ιταλία το 2020, είμαστε βέβαιοι ότι οι ελκυστικές τιμές, η ποιότητα των προϊόντων και το μεγάλο εύρος επιλογών της Pepco θα αποτελέσουν ισχυρό κίνητρο για τους Έλληνες καταναλωτές. Το 2020, η Pepco αύξησε τον αριθμό των εργαζομένων της κατά περισσότερο από ένα τέταρτο, διατηρώντας παράλληλα ένα πολύ υψηλό ποσοστό διατήρησης προσωπικού. Εστιάζουμε στη δημιουργία ευκαιριών για τους συναδέλφους μας να αναπτυχθούν μαζί μας, οπότε αποτελεί προτεραιότητα για εμάς να προσλάβουμε ανθρώπους που είναι παθιασμένοι, ενθουσιώδεις και θέλουν να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να συμβάλουν στην ανάπτυξη της εταιρείας», δήλωσε χαρακτηριστικά η Anca Radu, Διευθύντρια Λιανικής Πώλησης της Pepco και πλέον το μόνο που απομένει για τους Έλληνες καταναλωτές είναι τα διαπιστώσουν όλα τα παραπάνω στην πράξη από το φθινόπωρο του επόμενου έτους όταν και θα επισημοποιηθεί η είσοδός της στην ελληνική αγορά.

Τα πιο πρόσφατα στη κατηγορία

Η Chiquita συνεργάζεται με τον διεθνούς φήμης καλλιτέχνη Romero Britto και λανσάρει την καμπάνια...

Η Chiquita λανσάρει τη νέα της καμπάνια “Pop by Nature” και προσκαλεί όλους τους φανατικούς θαυμαστές της, να συμμετάσχουν σ’ ένα μαγικό ταξίδι, μια ζωντανή σύνθεση τέχνης και...
ΚΑΛΑΙ, ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

Βιομήχανοι: «Φέρτε πρόσφυγες, φέρτε μετανάστες για τις κενές θέσεις»

«Ψηφιακή πλατφόρμα για προσέλκυση εργαζομένων από τρίτες χώρες, προκειμένου να καλυφθούν κενά στην ελληνική βιομηχανία σχεδιάζει ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ) σε συνεργασία με...

Σούπερ μάρκετ: Κάνουν χρυσές δουλειές – Αυξήθηκε ο τζίρος τους κατά 9,5% το 2023

Την αύξηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ έφερε ο πληθωρισμός το 11μηνο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2023, την ώρα που οι καταναλωτές κάνουν φθηνότερες επιλογές...

Είκοσι βιομηχανικά πάρκα εντάσσονται στην χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης – Ποιες περιοχές αφορά

Είκοσι βιομηχανικά πάρκα σε όλη την Ελλάδα (υφιστάμενα και νέα), εντάσσονται στο πρόγραμμα χρηματοδότησης του Ταμείου Ανάκαμψης, όπως προβλέπει απόφαση που υπέγραψε η Υφυπουργός...

Θα είναι η Vodafone ο επόμενος στόχος της ΔΕΗ;

H εξαγορά της Κωτσόβολος από τη ΔΕΗ έχει νόημα μόνον αν η τελευταία μπει στη λιανική αγορά των τηλεπικοινωνιών. Η άποψη αυτή κυκλοφορεί τις...

H ΔΕΗ εξαγοράζει Κωτσόβολο

Την υπογραφή συμφωνίας με την Currys plc για την εξαγορά της Κωτσόβολος έναντι αντιτίμου που αντιστοιχεί σε αξία επιχείρησης 200 εκατ. ευρώ, χωρίς να...

Τι σημαίνει ο πόλεμος στο Ισραήλ για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Λίγα εικοσιτετράωρα από την εισβολή των δυνάμεων της Χαμάς στο Ισραήλ και με την αιματοχυσία να συνεχίζεται, ο αντίκτυπος σε οικονομικό και επιχειρηματικό επίπεδο...

Βρείτε μας

7,826ΥποστηρικτέςΚάντε Like
133ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,245ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Λαϊκό Θέατρο Σκιών

Τα νέα και τα βίντεο του Καραγκιόζη

Διαβάστε Επίσης

Ολοκληρώθηκε σε καλό κλίμα ο 6ος γύρος συνομιλιών Ελλάδας – Τουρκίας

Στην Κωνσταντινούπολη ολοκληρώθηκε σήμερα ο 6ος γύρος συνομιλιών μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας στο πλαίσιο...

Δημογραφικό: Εκτίμηση “σοκ” για το μέλλον της Ελλάδας

Η Ελλάδα εκπέμπει SOS – Τα δεδομένα «κρούουν» τον κώδωνα του κινδύνου Δυσοίωνη, όσον αφορά...

Θητεία 165 ημερών, διαρκείς επανεκπαιδεύσεις: Αυτό είναι το φινλανδικό μοντέλο στρατού που έρχεται στη Ελλάδα

Γενικευμένες αλλαγές θα πρέπει να περιμένουμε το επόμενο διάστημα στο θέμα της θητείας στον...

Τη Δευτέρα στην Αθήνα ο επόμενος γύρος των ΜΟΕ 

Υψηλά ιστάμενους μουσαφιραίους από την άλλη όχθη του Αιγαίου θα έχουμε μεθαύριο Δευτέρα (22/4)...