Αυτοί είναι οι Ρώσοι που πέθαναν στο μοιραίο ελικόπτερο στον Πόρο

18
Αυτοί είναι οι Ρώσοι που πέθαναν στο μοιραίο ελικόπτερο στον Πόρο

Τρεις νεκροί ο απολογισμός της ανείπωτης τραγωδίας στον Πόρο, με το ελικόπτερο που συνετρίβη νωρίς το απόγευμα της Τρίτης, 20.08.2019.

Ο ένας, ήταν ο Έλληνας πιλότος, Νίκος Καρυστινός, ο οποίος είχε «γράψει» πάνω από 7.000 ώρες πτήσης στην Πολεμική Αεροπορία και είχε αναλάβει να μεταφέρει στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος δύο Ρώσους πολίτες. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ρωσικής πρεσβείας πρόκειται για τους Mikhail Abramov και Davel Akolinin.

Ο Mikhail Abramov ή αλλιώς «Μίσα» όπως τον έλεγαν οι φίλοι του, γεννήθηκε στην Μόσχα το 1963 και από το 1985 ασχολούνταν με επιχειρηματικές δραστηριότητες, μεταξύ των οποίων εμπόριο δερμάτινων προϊόντων.

Σύμφωνα, λοιπόν, με μέσα ενημέρωσης από την Ρωσία, ο Mikhail Abramov ήταν επιχειρηματίας και φιλάνθρωπος, δημιουργός του πρώτου ιδιωτικού μουσείου εικόνων και τέχνης στην Μόσχα. Τον θάνατό του ανακοίνωσε μέσω Facebook η κριτικός τέχνης, Irina Yazykova, αλλά και ο διευθυντής του Επιστημονικού Κέντρου για τον Ανατολικό Χριστιανικό Πολιτισμό, Alexei Lidov.

Ήταν υψηλόβαθμο στέλεχος μιας εκ των μεγαλύτερων ασφαλιστικών εταιρειών του RGS Group και φιλάνθρωπος. Είναι ο άνθρωπος που δημιούργησε το πρώτο ιδιωτικό μουσείο με αμέτρητες χριστιανικές και βυζαντινές εικόνες το οποίο χρηματοδοτούσε ο ίδιος.

Διαβάστε επίσης:  Ερντογάν για το προσφυγικό: Ή θα μοιραστούμε το βάρος με την ΕΕ ή θα ανοίξουμε τις πύλες μας

Το ενδιαφέρον του για την συλλογή εικόνων ξεκίνησε στις αρχές του 2000 και τελικά το 2006 ίδρυσε το πρώτο ιδιωτικό μουσείο εικόνων και τέχνης στην Μόσχα, το οποίο και χρηματοδοτείτο αποκλειστικά από τον ίδιο.

Το μουσείο ξεκίνησε σαν μια ιδιωτική συλλογή βυζαντινών και παλαιών ρωσικών εικόνων και κατέληξε να γίνει μέλος του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων, με συνολικά 4.000 έργα τέχνης και τουλάχιστον 600 εικόνες, αποσπώντας πολλές διακρίσεις και βραβεία.

Ταυτόχρονα με το μουσείο και τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες, ηγούνταν και πολλών ακόμη φιλανθρωπικών δράσεων. «Ως ένας σημαντικός επιχειρηματίας στον χώρο των κατασκευών, ο «Μίσα» θεωρούσε το μουσείο αυτό ως «παιδί» του και επένδυσε ένα τεράστιο χρηματικό ποσό, δείχνοντας έτσι και το γιατί ήταν τόσο επιτυχημένος και στις άλλες δουλειές του», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Alexei Lidov.