Αν και συνεργάστηκαν σε πολλές ταινίες την «χρυσή» εποχή του ελληνικού κινηματογράφου, Αλέκος Σακελλάριος και Αλίκη Βουγιουκλάκη –δύο «ιερά τέρατα»
της μεγάλης οθόνης για διαφορετικούς λόγους- είχαν μια πρωτοφανή κόντρα κατά την διάρκεια των γυρισμάτων ενός από τα πλέον αγαπημένα φιλμ του κοινού.
Ο λόγος για την ταινία «Το ξύλο βγήκε απ’ τον παράδεισο» που βγήκε στις αίθουσες την σεζόν 1959-1960 και προκάλεσε πανικό. Τις περιπέτειες της Λίζας Παπασταύρου και των συμμαθητριών της σε ένα γυμνάσιο θηλέων και τον έρωτά της για τον καθηγητή Πάνο Φλωρά, αλλά και τα ευτράπελα με το υπόλοιπο διδακτικό προσωπικό έσπευσαν να παρακολουθήσουν 239.530 άνθρωποι!
Μόλις την 1η εβδομάδα δημιουργήθηκε μοναδικό ρεκόρ προσέλευσης με 100.000 θεατές και η ζήτηση του κόσμου ήταν τόσο μεγάλη ώστε μέσα στο χειμώνα να ανοίξουν ακόμη και θερινές αίθουσες για να την προβάλουν!
Επρόκειτο για μια μεταφορά ενός θεατρικού έργου του Αλέκου Σακελλάριου, στο οποίο πρωταγωνιστούσε η Άννα Καλουτά. Στον αντίστοιχο κινηματογραφικό ρόλο επιλέχθηκε το ανερχόμενο αστέρι της εποχής, Αλίκη Βουγιουκλάκη, ενώ ο πρώτος ανδρικός δόθηκε στον Δημήτρη Παπαμιχαήλ μετά την άρνηση του Δημήτρη Χορν, ο οποίος θεώρησε ότι η παρουσία του θα επισκιαζόταν από αυτήν την μετέπειτα «Εθνικής σταρ».
Ο Αλέκος Σακελλάριος υπέγραφε εκτός από το σενάριο και την σκηνοθεσία και όπως ήταν φυσικό ένιωθε ότι είχε τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο για όσα θα συνέβαιναν στο πλατό, συμπεριλαμβανομένου και του κάστινγκ. Έτσι, διόλου παράξενα, έδωσε ρόλο και στην αγαπημένη του, Νίκη Λινάρδου, πιο γνωστή με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Μπέμπη Κούλα.
Την είχε γνωρίσει λίγο νωρίτερα, στην επιθεώρηση «Όσα παίρνει ο άνεμος», όπου η πολύ νεαρή -ακόμη- κοπέλα χόρευε και την ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα. Όπως υποστηρίζουν διάφοροι, στη συνέχεια επιχείρησε να την επιβάλει ουσιαστικά στον χώρο και κάπως έτσι βρέθηκε να συμμετέχει και στο συγκεκριμένο φιλμ.
Λένε ότι ο Σακελλάριος συνήθιζε να την αποκαλεί «νέα Αλίκη», αφού οι ομοιότητες στην φυσική εμφάνιση ήταν ξεκάθαρες, ενώ η Νίκη Λινάρδου ήταν και πέντε χρόνια μικρότερη της Βουγιουκλάκη. Η τελευταία, έχοντας πάντα ιδιαίτερα ανεπτυγμένο το αίσθημα του ανταγωνισμού, δεν άργησε να αντιληφθεί το αντίπαλο δέος αλλά και την προτίμηση που της έδειχνε ο σκηνοθέτης…
Φυσικά, δεν έμεινε με σταυρωμένα τα χέρια! Όταν κατάλαβε ότι ο κινηματογραφικός φακός έμενε πάνω της περισσότερο από όσο θα έπρεπε με βάση το σενάριο, διαμαρτυρήθηκε έντονα.
Το πλατό γέμισε από τις φωνές και τους καυγάδες μεταξύ των δύο, στην πρώτη ταινία μάλιστα στην οποία συνεργάστηκαν! Η Αλίκη θέλησε να «ξεμπροστιάσει» τον Σακελλάριο, την ώρα που εκείνος προσπάθησε να δικαιολογήσει τα μάλλον αδικαιολόγητα, υποστηρίζοντας πως έφταιγαν τα χρώματα του σκηνικού κι έτσι αναγκαζόταν να παίρνει πλάνα από διαφορετική γωνία που –εντελώς τυχαία- είχαν πρώτη… μούρη την καλή του.
Προφανώς αυτά δεν έπεισαν την Βουγιουκλάκη η οποία έφτασε τα πράγματα στα άκρα με αποκορύφωμα έναν ομηρικό τσακωμό που έλαβε χώρα στη σκάλα του κτηρίου της Φίνος Φιλμ στην οδό Χίου 53. Σύμφωνα με όσα κυκλοφόρησαν αργότερα στην… πιάτσα, ο Σακελλάριος σε έξαλλη κατάσταση γύρισε και της είπε: «Δεν θα με μάθεις εσύ, ένα σκ…, πώς να κάνω τη δουλειά μου»!
Και μπορεί η Αλίκη να μην μπορούσε να του… μάθει, αλλά αυτό είχε κάθε δικαίωμα να το κάνει ο ίδιος ο Φίνος. Η Βουγιουκλάκη του μίλησε και τον έπεισε να δουν μαζί τα πλάνα που είχαν γυριστεί μέχρι εκείνη την ώρα και ο γνωστός παραγωγός (και αφεντικό όλων) αντιλήφθηκε ότι η κορυφαία πρωταγωνίστριά του είχε δίκιο. Μετά από αυτό υποχρέωσε τον Αλέκο Σακελλάριο να γυρίσει ξανά τις επίμαχες σκηνές όπου η «Εθνική σταρ» πλέον έπαιζε… μπάλα δίχως αντίπαλο!