Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
21.4 C
Athens

Προσοχή! – Εξαπατήσεις μέσω sms: Πώς “κάνουν φτερά” 6,42 ευρώ την εβδομάδα

Συνεχίζονται οι εξαπατήσεις καταναλωτών μέσω πενταψήφιων sms στα κινητά τους τηλέφωνα, από εταιρείες οι οποίες χρεώνουν μεγάλα ποσά, με το πρόσχημα πως οι ίδιοι οι κάτοχοι αυτών των κινητών αιτήθηκαν τις υπηρεσίες τους.

Πώς “κάνουν φτερά” 6,42 ευρώ την εβδομάδα

Η μέθοδός τους είναι απλή…. Πρώτα σας στέλνουν από πενταψήφιο αριθμό ένα μήνυμα στο κινητό σας με το οποίο σας παροτρύνουν να επισκεφτείτε συγκεκριμένη ιστοσελίδα για να διεκδικήσετε πλούσια δώρα.

“Διαγωνιστείτε και διεκδικήστε πλούσια έπαθλα! Μπείτε τώρα στο… (διεύθυνση ιστοσελίδας)” αναφέρει το πρώτο μήνυμα που έλαβε συνεργάτης μας και αμέσως μετά ακολούθησε και δεύτερο μήνυμα, το οποίο αναφέρει: “Αποδείξτε τις ικανότητές σας και το μεγάλο έπαθλο μπορεί να γίνει δικό σας. Μη χάνετε χρόνο. Μπείτε στο… (διεύθυνση ιστοσελίδας)”.

Όποιος επισκεφτεί τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα ανακαλύπτει ότι πρέπει για να συνδεθεί να δώσει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου. Εμείς δεν δώσαμε κανέναν τηλεφωνικό αριθμό, αλλά τα μηνύματα δεν σταμάτησαν να έρχονται…

Με τρίτο μήνυμα, μας έστειλαν έναν κωδικό, το όνομα της εταιρείας και το τηλέφωνό της και, επιπλέον, μας ενημέρωσαν για το ότι υπάρχει χρέωση 2.08 ευρώ επί 3 sms=6,42 ευρώ την εβδομάδα, συν τυχόν τέλη κινητής.

Και μας χρεώνουν και μας ζητούν να διαγραφούμε χωρίς να έχουμε καν εγγραφεί

Και τα μηνύματα συνεχίζονται… Με τέταρτο μήνυμα που μας έστειλαν, σχεδόν απανωτά, μας ενημέρωσαν για το ότι μπορούμε να διαγραφούμε από την υπηρεσία τους, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένο πενταψήφιο αριθμό. “STOP στο 54003” αναφέρουν χαρακτηριστικά, καλώντας μας να απενεργοποιήσουμε μια υπηρεσία την οποία ποτέ δεν ενεργοποιήσαμε.

Εξωφρενικές χρεώσεις από το πουθενά

Εάν δεν δώσετε σημασία σε αυτά ή σε παρόμοια μηνύματα, θεωρώντας ότι είναι κάποια προσφορά, στον επόμενο λογαριασμό θα βρείτε χρέωση για αυτά στο λογαριασμό σας, ακόμα και αν δεν έχετε εγγραφεί για να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες τους. Πολλοί που δεν ελέγχουν τους λογαριασμούς τους πέφτουν θύματα και οι απατεώνες εισπράττουν, μέσω του παρόχου σας, τα ποσά που σας χρεώνουν.

“Τώρα η εγγραφή σας έχει γίνει, εάν θέλετε να προωθήσουμε κάποιο αίτημά σας…”

Και μας χρεώνουν και μας ζητούν να διαγραφούμε χωρίς να έχουμε καν εγγραφεί
Και τα μηνύματα συνεχίζονται… Με τέταρτο μήνυμα που μας έστειλαν, σχεδόν απανωτά, μας ενημέρωσαν για το ότι μπορούμε να διαγραφούμε από την υπηρεσία τους, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένο πενταψήφιο αριθμό. “STOP στο 54003” αναφέρουν χαρακτηριστικά, καλώντας μας να απενεργοποιήσουμε μια υπηρεσία την οποία ποτέ δεν ενεργοποιήσαμε.

Εξωφρενικές χρεώσεις από το πουθενά
Εάν δεν δώσετε σημασία σε αυτά ή σε παρόμοια μηνύματα, θεωρώντας ότι είναι κάποια προσφορά, στον επόμενο λογαριασμό θα βρείτε χρέωση για αυτά στο λογαριασμό σας, ακόμα και αν δεν έχετε εγγραφεί για να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες τους. Πολλοί που δεν ελέγχουν τους λογαριασμούς τους πέφτουν θύματα και οι απατεώνες εισπράττουν, μέσω του παρόχου σας, τα ποσά που σας χρεώνουν.

“Τώρα η εγγραφή σας έχει γίνει, εάν θέλετε να προωθήσουμε κάποιο αίτημά σας…”

Εμείς, αρχικά, απευθυνθήκαμε στο τμήμα εξυπηρέτησης της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας μας, από όπου μας είπαν ότι η χρέωση αφορά σε «υπηρεσίες τρίτων». Όταν επικοινωνήσαμε με την εταιρεία από την οποία λάβαμε τα μηνύματα, μας απάντησαν, αρχικά, ότι αυτά είναι μη χρεώσιμα. Όταν ανακαλύψαμε ότι έχουμε χρεωθεί, καλέσαμε ξανά στην εταιρεία και η υπάλληλος που μας απάντησε “μας έβγαλε τρελούς”, υποστηρίζοντας πως ζητήσαμε τις υπηρεσίες τους, με κάποιον τρόπο.

“Υπάρχει χρέωση 4,16 ευρώ” παραδέχτηκε “και αφορά σε κάποια συνδρομητική υπηρεσία στο διαδίκτυο για τη διεκδίκηση κάποιου επάθλου” μας ενημέρωσε και μετά μας ρώτησε αν καταχωρίσαμε κάπου στο διαδίκτυο τον αριθμό του κινητού μας.

Η απάντησή μας ήταν αρνητική, αλλά η υπάλληλος επέμεινε ότι “για κάτι τέτοιο απαιτείται η καταχώριση του κινητού τηλεφώνου και στη συνέχεια ένας κωδικός PIN που αποστέλλεται με μήνυμα…”.

Επιμείναμε και εμείς, αφού πράγματι δεν καταχωρίσαμε κάπου, τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου και όταν διαμαρτυρηθήκαμε για τη χρέωση, η απάντηση της υπαλλήλου ήταν: “Η εγγραφή σας έχει γίνει… τώρα αν θέλετε να προωθήσουμε κάποιο αίτημά σας… Έχετε καλέσει την εταιρεία (…), το κέντρο απενεργοποιήσεων. Πρόκειται για εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης, κάποιες συνδρομητικές υπηρεσίες στο διαδίκτυο”.

Επικοινωνία μόνο μέσω e-mail

Επιπλέον, ζητήσαμε να επικοινωνήσουμε με κάποιον υπεύθυνο της συγκεκριμένης εταιρείας, αλλά δεν τα καταφέραμε. “Συνομιλείτε με εξωτερικό συνεργάτη σε τηλεφωνικό κέντρο, αυτό που μπορώ να κάνω είναι προωθήσω το αίτημά σας και να σας καλέσει κάποιος, είτε να σας δώσω ένα e-mail και να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσα από αυτό” μας είπε η υπάλληλος.

Τα πιο πρόσφατα στη κατηγορία

ΕΕ: Tο Κοινοβούλιο ενέκρινε νέο κανονισμό για την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) – Τι κατοχυρώνει

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε τον κανονισμό περί τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) που κατοχυρώνει την ασφάλεια των χρηστών και την τήρηση των θεμελιωδών δικαιωμάτων, ενισχύοντας παράλληλα την καινοτομία. Οι ευρωβουλευτές ενέκριναν το κείμενο, στο οποίο...
Τι πρέπει να προσέχουν τα παιδιά στο διαδίκτυο

Έτσι κλέβουν τους κωδικούς από τις κάρτες SIM – Μεγάλη προσοχή

Διαστάσεις παίρνει η νέα μορφή απάτης που ονομάζεται «SIM Swapping», με την οποία οι δράστες αποκτούν πρόσβαση στους κωδικούς κάρτες SIM των συνδρομητών κινητής...
Facebook Pages: Αλλάζουν όλα - Τα Likes θα ανήκουν στο παρελθόν

Meta: Επανέρχονται Facebook και Instagram μετά το παγκόσμιο μπλακάουτ

Σε κανονική λειτουργία επανέρχονται το απόγευμα της Τρίτης οι υπηρεσίες της Meta Platforms έπειτα από πρόβλημα αδιευκρίνιστης φύσης που κλείδωσε τους χρήστες έξω από...

Social media: Τι είναι το φαινόμενο “popcorn brain” που ανησυχεί τους επιστήμονες;

Aν αισθάνεστε καταβεβλημένοι από τον ασταμάτητο ρυθμό των social media και δυσκολεύεστε να συγκεντρωθείτε σε μια μόνο εργασία ή σκέψη, μπορεί να έχετε «popcorn brain». Το φαινόμενο...

Προσοχή: Διαγράψτε άμεσα αυτές τις 13 εφαρμογές από το κινητό σας – Σας κλέβουν

Διαγράψτε άμεσα αυτές τις 13 εφαρμογές από το κινητό σας, σας κλέβουν με την ομάδα της McAfee να εντοπίζει αυτές τις εφαρμογές οι οποίες...

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ελλάδα του 2030 – Τα τέσσερα σενάρια

Συμβολή στο ΑΕΠ της χώρας κατά περίπου 180 δισ. ευρώ σε μια περίοδο 15ετίας, εκτιμάται ότι μπορεί να έχει η εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης...

Facebook: Αναστάτωση με το PIN που ζητάει το Messenger

ο Facebook ζητά από τους χρήστες να εισάγουν PIN για να εμφανιστούν και να φορτωθούν οι συνομιλίες τους καθώς για λόγους ασφαλείας, το ιστορικό συνομιλιών δεν...

Βρείτε μας

7,826ΥποστηρικτέςΚάντε Like
133ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,245ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Λαϊκό Θέατρο Σκιών

Τα νέα και τα βίντεο του Καραγκιόζη

Διαβάστε Επίσης

Κρήτη: Άρπαξαν 10.000 ευρώ από τον εργοδότη τους και του έστειλαν SMS… γράφοντας ”Bye-bye”

Μια κλοπή που σίγουρα δεν περίμενε, κατήγγειλε ένας 44χρονος στην Κρήτη. Σύμφωνα με όσα ανάφερε,...

Πανελλαδικές 2023: Άνοιξε η πλατφόρμα για τα αποτελέσματα μέσω sms

Τη δυνατότητα ενημέρωσης μέσω γραπτού μηνύματος SMS έχουν και πάλι οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών...

Πανελλαδικές 2022: Τρεις στους 4 υποψηφίους ενημερώθηκαν με SMS για τα αποτελέσματα

Σχεδόν 3 στους 4 υποψηφίους (ποσοστό 73,4%) των Πανελλαδικών Εξετάσεων από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ...

Νέα απάτη μέσω SMS – Παριστάνουν εταιρείες courier και αδειάζουν λογαριασμούς

Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται να έχουν οι πάντες, ώστε να μην πέσουν θύματα απατεώνων. Συγκεκριμένα, μια...